Feynman Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Skal lage en presentasjon og har en ganske "proff" mal. Men den har etter mitt syn en del mangler. Jeg er ganske vant til Word så det er et par ting som jeg lurer på om det finnes tilsvarende av i Powerpoint. Det første er om man kan lage en slags innholdsfortegnelse basert på tittelene skrevet i hver slide. Ideen var å ha denne i venstre marg til en hver tid og evt. utheve det emnet som tilsvarte trasparenten. En annen ting var om en kunne gjøre transparentene mer intelligente. Dvs. bruke forskjellige maler etter behov, få dem til å vite hvem som hører til under samme emne osv. Har for øyeblikket Office 97 (på jobb, hjemme har jeg 2003), og syns det er litt primitivt med funksjoner. Er det bedre i senere versjoner? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg svarer på det siste du spurte om: Fra Office 97 til 2003 er det veldig stor forskjell. Mange flere maler og nye effekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå