Gå til innhold

Avansert bruk av Powerpoint


Anbefalte innlegg

Skal lage en presentasjon og har en ganske "proff" mal. Men den har etter mitt syn en del mangler. Jeg er ganske vant til Word så det er et par ting som jeg lurer på om det finnes tilsvarende av i Powerpoint.

 

Det første er om man kan lage en slags innholdsfortegnelse basert på tittelene skrevet i hver slide. Ideen var å ha denne i venstre marg til en hver tid og evt. utheve det emnet som tilsvarte trasparenten.

 

En annen ting var om en kunne gjøre transparentene mer intelligente. Dvs. bruke forskjellige maler etter behov, få dem til å vite hvem som hører til under samme emne osv.

 

Har for øyeblikket Office 97 (på jobb, hjemme har jeg 2003), og syns det er litt primitivt med funksjoner. Er det bedre i senere versjoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...