Diablito2k Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) jeg fikk delvis sjokk i dag når jeg åpnet forumet og fant en STOR reklame banner på toppen av forumet av alle ting.. hvorfor er den der egentlig ? Endret 2. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hehe.. skvatt nesten jo.. men bra reklame da Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg tipper de har den der for å tjene penger... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) direkte ufin! forumet er liksom ikke det samme lenger... Endret 2. juni 2004 av ADT Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 de har sikkert fått den får å få litt mer penger inn i bøssa... men de ødlegger liksom "renheten" i forumet.. design messig. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Bruker norton Internett security og ser ingen reklame. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hmm,fikk den opp nå jeg, hele siden ble liksom i et annet format . Kan ikke si jeg likte den Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Å herregud å jeg skvatt når jeg så den! Nå syns jeg dere burde roe dere litt ned her, detta er å gå får langt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 HAHA! Dette er bare tidig! Hva folk gjør for penger... Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg hater den reklamebanneren inderlig allerede. Ville ikke reklamert i det vinduet, Norcomp er allerede svartelistet hos meg. Jeg var jo innom her for en halv time siden, og da var alt normalt. Ikke engang formateringen av siden stemmer nå. HVEM HAR ANSVARET FOR DENNE FORSØPLINGEN?!?! Endret 2. juni 2004 av Øyst Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vel, så lenge de ikke gjør som VG og legger til en videosnutt og masse lydfiler skal det nok gå bra. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hadde også vært greit om linkene hadde en annen farge enn teksten. Slik det er nå er det helt umulig å se hva som er en link. Noen som kan se linken der oppe? EDIT: HAHA! Det er bare i firefox. Herlig med masse IE-only features også, da! Endret 2. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Gi dere da, Hardware må få leie ut reklameplasser hvor de vil og de har sikkert funnet ut at det er en god ide å leie ut i forum området også. svirrer masse folk her døgnet rundt Go ahead HW, litt reklame for datadeler og sånnt på en HW forum plass hvor det diskuteres hele tiden passer godt sammen. Dere får høre det hvis det er fiskepinner dere begynner å reklamere for Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 direkte ufin! forumet er liksom ikke det samme lenger... Enig, det forandrer stemningen her inne fullstendig og det er veldig synd. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Noe sier meg at vi snart får svar på hvorfor denne reklamebanneren er dukket opp..... det hadde vært bedre med flere små en ULTRA stor reklamebanner, det finnes måter å tjene penger på som ikke er irriterende Endret 2. juni 2004 av zandro Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Synes egentlig ikke det gjør noe at den er der. Så lenge det ikke er pop up eller lyd på den så funker den fint. Tror overklokking.no eller hardware tjener en del peng på den. Det er jo bra da. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 overklokking.no tjener ikke en drit på det så lenge du bruker hw.no-skin... Lenke til kommentar
Intel Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Som regel Liker jeg ikke reklame! men denne var ikke så stygg men den kunne ha vært litt mindre. Er bare glad for at ikke det kom en komplett reklame der for di er stygg. Dette er noe vi kan leve med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg