RogueFreak Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sånne reklamebannere er heller ikke særlig god reklame for Norcomp vil jeg påstå... Selv om de hadde hatt ett bra hostingtilbud (noe de ikke har...) hadde jeg neppe handlet der etter å ha sett the banner in question! Sorry mac, men sånn er jeg. Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ufyselig stygt når det tar sånn enorm plass. Jeg blir trist Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 :sick: Hva har dere gjort med den fine forumet? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 QUOTE (Jonas @ 02/06/2004 : 13:43) Og btw, fjernes den store, stygge reklamen 8. juni? Nope, da kommer sikkert en større... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dette er noe av det styggeste jeg har sett på lenge. Ble grønn i annsiktet og måtte en rask tur på do og der for frokosten min! Nei takk, trodde dere hadde bedre smak enn dette, blir litt for uproft og billig for min del Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvor mange avatarer tilsvarer 51 kB? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 QUOTE (dan1el @ 02/06/2004 : 13:45) Hvor mange avatarer tilsvarer 51 kB? Ca. 10? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vi jobber med å pynte litt på den nye templaten siden dere tydeligvis ikke er overdrevent begeistret for den. De som vil kan nå velge det gamle to-kolonners-designet fra kontrollpanelet, jeg har laget et kjapt hack av det med den nye reklamen. Det er heller ikke den peneste løsningen i verden, men den mest plasseffektive måten å gjøre det på på så kort varsel. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) "Jaja" tenkte jeg, "Jeg fjerner den bare", "Block images From ad1.hardware.no". Men den ødelegger hele topbanneren(!), den er der fortsatt, bildet vises bare ikke, noen forslag? Det er jo litt idiotisk å måtte scrolle sidelengs bare fordi noe som ikke vises lenger. Endret 2. juni 2004 av RatiX Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De har tydeligvis starta overgangen til samme utseende/opplegg som på programmer.no Skal tydeligvis hjelpe alle svaksynte med å forklare hvor de er henne i verden, for teksten virker stooor. Var litt stort dette + at hele siden nå er litt jalla med hakk i bredden på høgresiden. Hvor ble det av kanten på høgresia? hw logoen kan godt krympes en god del. En 20% med vill gjetting. Om reklamen blir der fremover, så sett på en ramme eller pakk inn siden litt bedre, for nå ligger liksom alt å flyter. Mørk meny på toppen. lys langs siden . forum navigasjon i løse luften under reklamen og så en firkant som henger skjevt i forhold til toppmeny og reklamebanner. Gjetter at forumet henger en rundt 30px for langt ut til høgre. Ikke så imponert foreløpig. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 QUOTE (RatiX @ 02/06/2004 : 13:48) "Jaja" tenkte jeg, "Jeg fjerner den bare", "Block images From ad1.hardware.no".Men den ødelegger hele topbanneren(!), den er der fortsatt, bildet vises bare ikke, noen forslag?Det er jo litt idiotisk å måtte scrolle sidelengs bare fordi noe som ikke vises lenger. Blokkerer du med CSS? Prøv "visibility: hidden;" Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 13:47) De som vil kan nå velge det gamle to-kolonners-designet fra kontrollpanelet, jeg har laget et kjapt hack av det med den nye reklamen. Det er heller ikke den peneste løsningen i verden, men den mest plasseffektive måten å gjøre det på på så kort varsel. Takk Lurer på hvor mange som akkurat bytta skin... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 /me byttet nettopp skin, men halve reklamen er der fortsatt! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 13:47) De som vil kan nå velge det gamle to-kolonners-designet fra kontrollpanelet, jeg har laget et kjapt hack av det med den nye reklamen. Takk. Det hjalp... litt. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Byttet nettopp fargen i venstre kolonne tilbake til den gode gamle. Respons? Edit: Bildene i venstre kolonne må fikses litt på, da de ikke så pene ut på den bakgrunnen. Endret 2. juni 2004 av knatten Lenke til kommentar
ratix Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 QUOTE (dan1el @ 02/06/2004 : 13:50)Blokkerer du med CSS? Prøv "visibility: hidden;" Jeg vet ikke . jeg bruker galeon og høyreklikker på bildet, men det er fortsatt der og da blir resten av den "lille" menyen slik: Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 13:52) Byttet nettopp fargen i venstre kolonne tilbake til den gode gamle. Respons?Edit: Bildene i venstre kolonne må fikses litt på, da de ikke så pene ut på den bakgrunnen. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Æsj. Også GUL reklame på BLÅ. Det er jo helt hemma! (jeg bruker programmer.no skinnet da - selv om det er standard INVISION skin som er litt modda da) + at de navigeringsknappene er heeeeeeeeeeelt hemmis nå - klarer ikke finne ut hvilket ikon som hører til hvilken tekst. Nei, dette ble bare for teit... En 400px høy reklame selger vel ikke bedre enn en mindre - du øker bare sjangsen for at noen trykker på den! - dessuten er googleads bedre - tekst er bedre enn gult ekkel reklame på blått forumdesign.... Uffameg.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 I gammelt hw.no-skin flyter reklamen over hw.no-logoen! Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Gå tilbake til den gode gamle layouten... Denne var altfor stygg. Vil ha det som den var igår.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg