Gå til innhold

Svær reklame i forumet

Anbefalte innlegg

QUOTE (Ingardj @ 02/06/2004 : 23:02)
Faktisk må jeg ærlig inrømme at nyhetene andre steder (gidder ikke nevne hvor ;) ) er mer interessante.. Men det kommer vel mye av at det er et større utvalg av kategorier.. Hardware er jo hardware. Så sånnsett er jeg stor fornøyd med hva hw.no utretter..

ITAvisen? Høhøh.. "Lille Prinsesse Ingrid Alexandre har fått sitt eget domenenavn!!!!"

:green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser egentlig ikke noen vits i å få tak i regnskapet til hw.no hvis ikke de ønsker å komme ut med det (de har vel sakt at de ikke ønsker det). Hvis noen får tak i det så er det jo egentilg lite de kan gjøre med det annet en å skape miss nøye, hvis de da finner noe å klage på. Det tror jeg ikke blir bra for noen. Jeg tror de som styrer i hardware klarer å gjøre jobben sin uten hjelp og innblandinger fra oss.

Hvis hw.no trenger penger så er det demes sak om og hvor de skal ha reklame og hvor store de skal være. Det vi kan gjøre er bare å gi de saklig tilbakemeldinger (det er en del tilbakemeldinger her som ikke er det).

Hw.no Stå på dere gjør en bra jobb og har fått et fint resultat. :thumbup:

Lenke til kommentar

QUOTE (Joakim87 @ 02/06/2004 : 22:57)
spiller det noen rolle om konkurentene vet hvor mye hw.no betaler for linjer, velikehold etc da ? de tjener jo ikke noe på å vite det

Nja, både og.. Det kan slå både positivt og negativt ut. Firmaer bruker som regel å holde slik informasjon (som f.eks. vareinnkjøp, lønnskostnader, osv osv) internt. Både med tanke på leverandører og konkurenter.

Lenke til kommentar

QUOTE (Kalle_^ @ 02/06/2004 : 23:06)
Hw.no Stå på dere gjør en bra jobb og har fått et fint resultat. :thumbup:

Det er jeg faktisk enig i. :) Gutta står på og gjør en bra innsats, og norcomp banneren ble faktisk ganske "anonym" og fin til slutt. Blir alle fremtidige bannere utformet designmessig på samme måte, så har i hvertfall ikke jeg noe i mot det. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (White_Tiger @ 02/06/2004 : 22:58)
I forhold til den GEDIGNE som var der før i dag så var den nye snill. (Regner med at det var det her du siktet til ;))

Det er jeg enig ja :yes:

Hvis det har kommet til uttrykk at brukerne her er misfornøyde med noe hw.no gjør. Så vil jeg si til moderatorer, admins og alle andre som hjelper til her, at vi er nok alle veldig fornøyd med innsatsen, det er ihvertfall jeg, enten vi får se noe regnskap eller ikke.

Keep up the good work! :w00t:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

QUOTE (Kalle_^ @ 02/06/2004 : 22:06)
Ser egentlig ikke noen vits i å få tak i regnskapet til hw.no hvis ikke de ønsker å komme ut med det (de har vel sakt at de ikke ønsker det). Hvis noen får tak i det så er det jo egentilg lite de kan gjøre med det annet en å skape miss nøye, hvis de da finner noe å klage på. Det tror jeg ikke blir bra for noen. Jeg tror de som styrer i hardware klarer å gjøre jobben sin uten hjelp og innblandinger fra oss.

Årsregnskapet er tilgjengelig for offentligheten (du trenger bare 350 kroner :)). Det avslører ikke noe ingen ikke burde vite, det er bare informativt.

Formålet med årsregnskapet er å formidle nyttig og relevant informasjon om en bedrifts samlede økonomiske utvikling og finansielle stilling på en slik måte at brukeren av informasjonen kan fatte gode beslutninger.

Nyttig informasjon er:

- Bedriftens økonomiske utvikling, inntekter og utgifter. Resultatregnskapet.

- Bedriftens finansielle situasjon. Gjeld og egenkapital. Balansen.

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 02/06/2004 : 23:04)
QUOTE (Ingardj @ 02/06/2004 : 23:02)
Faktisk må jeg ærlig inrømme at nyhetene andre steder (gidder ikke nevne hvor  ;) ) er mer interessante.. Men det kommer vel mye av at det er et større utvalg av kategorier.. Hardware er jo hardware. Så sånnsett er jeg stor fornøyd med hva hw.no utretter..

ITAvisen? Høhøh.. "Lille Prinsesse Ingrid Alexandre har fått sitt eget domenenavn!!!!"

:green:

Var vel mer itpro jeg tenkte på..

Lenke til kommentar

QUOTE (Ingardj @ 03/06/2004 : 00:17)
Var vel mer itpro jeg tenkte på..

Du mener de som har superkorte og elendig formulerte artikler?

EDIT: Glemte å nevne skrivefeil

Endret av PT
Lenke til kommentar

Sånn, der var ad1.hardware.no fjernet fra hostsfilen på alle maskiner jeg disponerer.

Flott at dere "hører litt etter", greit at dere trenger reklame inntekter, men den forrige (første) reklamebanneren tok opp 1/4 av surfevinduet, og det blir litt vel mye.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...