Gå til innhold

Svær reklame i forumet

Anbefalte innlegg

Jeg er overbevist om at dette er planlagt.. tenk deg.. de slenger inn en reklamebanner.. den lille som er der nå.. alle blir sure..

Men! De slenger inn en gigantisk en.. så blir vi overglade når den plutselig blir mindre :D

*tankespinn*

</ironi>

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (dan1el @ 02/06/2004 : 21:33)
Jeg er overbevist om at dette er planlagt.. tenk deg.. de slenger inn en reklamebanner.. den lille som er der nå.. alle blir sure..

Men! De slenger inn en gigantisk en.. så blir vi overglade når den plutselig blir mindre :D

*tankespinn*

Det ser jo nesten sånn ut..

Litt pussig at de la inn en såå svær banner. Noen i "styret" må jo ha sett at dette ville skape krangling.. (og ikke minst styr rundt annonsøren)..

Og, de annonserte jo for samme firma hele tida. Man skulle jo tro dette roterte mellom flere leverandører. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er ikke helt fornøyd med det nye designet her. Mister liksom litt av "feelingen" uten den tradisjonelle menyen med bildet.

Jeg regner med at dere drar litt penger på den banneren...Er det konfidensielt hvor mye?

EDIT: Når det gjelder donering, så husker jeg norwegianmafia hadde en sånn man kunne sende en SMS eller hva det var. Det virka ikke som mye styr med en sånn løsning.

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

tviler kanskje på at dette var planlagt, med tanke på at det var vell ikke så veldig positiv reklame for norcomp.. :p

edit: hw.no har vel ikke lyst til å offentliggjøre regnskapet sitt?

Endret av Joakim87
Lenke til kommentar

Ahhh.. konspirasjonsteorier, jeg går aldri lei slikt! :)

Dersom noen tror dette er noe vi gjør med vilje, det er bare å ta en tur innom Fred Olsens gt. 1 i Oslo, der jeg har sittet siden i dag morges. Da skal dere få se en sliten skjeggete udusjet kar, som ikke ser ut til å sitte der frivillig... ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 22:02)
QUOTE (ahpadt @ 02/06/2004 : 21:00)
Det ser litt mongo ut at den er lagt over hele hw-logoen. Den ville passet bedre inn mellom selve "hoved-meny-linja" øverst og selve tekst-bokse/forum-menyen..

Hvilket skin? Hvilken browser?

BÆÆ!! Vent litt da! :roll:

http://home.no.net/ahpadt/reklame_hw.jpg

Pointet er å på en måte flytte reklamenen inni den avlange boksen... Om du skjønner hva jeg mener.. :ermm:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

QUOTE (ahpadt @ 02/06/2004 : 21:52)
QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 22:02)
QUOTE (ahpadt @ 02/06/2004 : 21:00)
Det ser litt mongo ut at den er lagt over hele hw-logoen. Den ville passet bedre inn mellom selve "hoved-meny-linja" øverst og selve tekst-bokse/forum-menyen..

Hvilket skin? Hvilken browser?

BÆÆ!! Vent litt da! :roll:

http://home.no.net/ahpadt/reklame_hw.jpg

Pointet er å på en måte flytte reklamenen inni den avlange boksen... Om du skjønner hva jeg mener.. :ermm:

Det ser ikke sånn ut hos meg.

http://www.freewebs.com/bullfactory/forum.jpg

(Har vi kontorer og...artig :w00t: )

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

QUOTE (ahpadt @ 02/06/2004 : 21:52)

Hum joa, men da blir foumet skøvet nedover. Grunnen til at den ligger der den ligger er for at man skal se mest mulig av forumet. Hva synes folk?

PS. Jeg stikker hjem og sover nå snart, så får lese meg opp i morgen!

Lenke til kommentar

QUOTE (Joakim87 @ 02/06/2004 : 20:58)
jeg gjentar :p Noen sjanse for at hw. offentliggjør regnskapene sine ?

hadde vært morsomt å se hvor mye ting egentlig koster

Finansregnskap skal være tilgjengelig for offentligheten og er kan skaffes fra brønnøysundregisteret.

Lenke til kommentar

Når det gjelder regnskap:

Jeg har lite greie på hvor mye penger som går inn og ut, bortsett fra hva vi bruker i drift. Hva vi spesifikt bruker penger til, hvor mye vi tjener pr. annonse og slikt tror jeg nok ikke vi går ut med, men det er ikke opp til meg. Som sagt, jeg er bare drifts-mann.

Codito Ergu Sum

(Jeg koder, altså er jeg)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...