Gå til innhold

Svær reklame i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (pc^2004 @ 02/06/2004 : 18:58)
hjelpes meg, dette likte jeg IKKE, kan dere legge tilbake en "classic" design UTEN det søppelet på toppen

takk..

Du har vel råd til å betale dem hva de tjener på dette kansje? Det er faktisk snakk om en god del penger i kassa til Hw.no

Lenke til kommentar

Snakker som irritert privatperon her nå. Moderatorstatusen ligger igjen i døra:

Fatter ikke hva dere syter over!

Dere som klager over at det nye skinnet ser stygt ut. Vær så snille og send en koselig PM til Knatten for all jobben han gjør for å ordne opp. Synd at dere ikke liker det nye skinnet, men jeg regner med at baresykdommene blir luket ut etter hvert. Personlig bruker jeg IPB skinnet, så jeg skal ikke snakke så høyt om dette.

Dere som syter over at reklamen er så stor og truer med å forlate oss; ha det bra. Makan til drittungeoppførsel er det lenge siden sist jeg så. Av en eller annen merkelig tilfeldighet var det her på forumet sist gang dere blåste opp en sak til masse BS...

Banneren er stor. So what? Scroll noen linjer ned, så kommer dere til innholdet, og det er nøyaktig det samme som det var før. Mulig at det ser litt overdimmensjonert ut for de med lave oppløsninger, men det er fortsatt bare å scrolle forbi det. Forumet er uansett for høyt, selv for de med 1600*1200 i oppløsning, så å scrolle er man uansett vandt til.

Så til den siste gjengen som mener at reklamen er grei, men kræsjer med designet. Dere som kjenner meg fra webdesign vet at jeg mener at innhold teller over design, og det er utgangspunktet mitt her også. Reklamemarkedet her i Norge er ikke så himla stort at man kan kreve at alle annonsører bruker den og den fargen, eller peller seg vekk. Det er tross alt innholdet som teller, og om fargene kræsjer så bu friggi'n hu.

Fatter ikke at dere presterer å syte og klage gjennom 14 sider over noe så lite som en designendring. Gruer meg til å se hva som skjer når den nye forumstrukturen kommer. Tror jeg tar meg noen ukers ferie fra internett da...

Lenke til kommentar

QUOTE (Robin B @ 02/06/2004 : 20:36)
Grei størrelse men synes den ble en smule anonym, skulle vært litt av de fargene som ble brukt på den første. Det spritet opp ett ellers så blått forum. ;)

Enig med denne kroppen, litt mer annen farge enn bare blå.......

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært moderator nå, hadde jeg vært fristet til å skrive EoD (og stengt tråden) etter å ha lest enden sitt innlegg. Veldig bra!

edit; den nye reklamen var klart bedre. good work @ hw.no.

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Det er da strengt tatt opp til annonsøren hvilke farger de vil bruke og hvordan deres banner skal se ut. :ermm: Poenget MITT var uansett at:

1) Den ødelegger skinnet. Ja, det er ikek verdens undergang, men hadde satt pris på et skin som ikke var fullbredde. :)

2) Jeg synes uansett en donor-løsning hadde vært en god idê, la donorer slippe reklame. Og uansett reklame eller ikke så kunne jeg gjerne bidratt med noen kroner til nettverket, det er jo tross alt jeg/vi som benytter oss av gratistjenestene. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hadde det da vært mulig å få lagt til samme reklamebannern i IPB som det nå er i hardware.no skinnet?

Lagt over helt øverst over IPB menyen?

Edit: og det ble gjort i skrivene øybelikk.

MEN menyen er forsatt ødelagt. Kappene ligger hulter til bulter.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 02/06/2004 : 20:56)
Hadde det da vært mulig å få lagt til samme reklamebannern i IPB som det nå er i hardware.no skinnet?

Gjort. Jeg jobber så fort jeg kan, men selv om jeg har to skjermer har jeg bare én mus og ett tastatur! ;)

Edit: Jeg jobber ikke så fort vi kan, men så fort jeg kan! :)

Endret av knatten
Lenke til kommentar

QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 21:58)
QUOTE (B|Real @ 02/06/2004 : 20:56)

Gjort. Jeg jobber så fort vi kan, men selv om jeg har to skjermer har jeg bare én mus og ett tastatur! ;)

Sorry, my bad :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...