Gå til innhold

Svær reklame i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (B|Real @ 02/06/2004 : 17:11)
QUOTE (Naits @ 02/06/2004 : 18:07)
Det er jo ikke verre enn å la admin/mod sette CT da.
Og ikke la brukeren ha noe kontroll over det.

For å skifte så må brukeren sende en mail/PM til mod/admin med ønsket CT. Verre er det ikke :roll:

OG, så må du finne en admin/mod som har lyst til å gjøre dette ;)

Admins ha annet å styre med en å sitte på mekke på X antall tusen CT.

Som jeg foreslår, kan man ha en boks med alternativer.

Lenke til kommentar

QUOTE (HalTan @ 02/06/2004 : 16:50)
Foreslår en donasjonsmulighet der det settes en minstedonasjon på 50-100 kr, f.eks som åpner mulighet for å bruke et skikkelig skin uten reklame, *donor* under nicket og mulighet for å velge tittel (!!) ville nok blitt attraktivt.

JEG ER MED! :w00t:

Lenke til kommentar

I forbindelse med driften oppstår det en rekke utgifter, og vi har derfor en del annonser på sidene. Dette går til å dekke server-og linjekostnader, kostnadene medarbeiderne har i forbindelse med arbeidet, lokaler og noe lønn til medarbeiderne som jobber aller mest.

Men dette var vel å ta i litt for hardt!?

Lenke til kommentar

QUOTE (PiRANhA @ 02/06/2004 : 17:33)
I forbindelse med driften oppstår det en rekke utgifter, og vi har derfor en del annonser på sidene. Dette går til å dekke server-og linjekostnader, kostnadene medarbeiderne har i forbindelse med arbeidet, lokaler og noe lønn til medarbeiderne som jobber aller mest.

Men dette var vel å ta i litt for hardt!?

Ja, nå der det hele ut som et middelmådig forum, som prøver alt for hardt til å få oss til å klikke på den fordømt stygge banneren et eller annet firma har laget på noen minutter...

Folkens, forumet er jo helt på trynet.. Trodde hw.no var en av de "snille"..

Ikke for å ta opp itpro igjen, men de har i det minste gjort reklame helvete stilfullt! Måtte bare få det ut, siden de sikkert er en konkurrent til hw.. :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 02/06/2004 : 17:11)
QUOTE (Naits @ 02/06/2004 : 18:07)
Det er jo ikke verre enn å la admin/mod sette CT da.
Og ikke la brukeren ha noe kontroll over det.

For å skifte så må brukeren sende en mail/PM til mod/admin med ønsket CT. Verre er det ikke :roll:

OG, så må du finne en admin/mod som har lyst til å gjøre dette ;)

Admins ha annet å styre med en å sitte på mekke på X antall tusen CT.

Ja, det vil jo kanskje bli en del arbeid, men alternativet er jo å ha tusen som har stjelehor og 1337 hax0r.

Men en boks med alternativer er vel et godt forslag. Også får man eventuelt sende inn forslag til hva som kan stå i denne boksen.

Lenke til kommentar

QUOTE (Naits @ 02/06/2004 : 18:51)
Ja, det vil jo kanskje bli en del arbeid, men alternativet er jo å ha tusen som har stjelehor og 1337 hax0r.

Men en boks med alternativer er vel et godt forslag. Også får man eventuelt sende inn forslag til hva som kan stå i denne boksen.

Jeg ser ikke problemet med å ha "fri CT".

Hvis noen vil ha stjeleh0r og 1337 hax0r osv så sier det kanskje mere om brukeren og hvordan han/hun er..

Lenke til kommentar

QUOTE (HalTan @ 02/06/2004 : 17:50)
QUOTE (Blib @ 02/06/2004 : 16:47)
I 1280 er fullskjerm LEKKERT iallefall.

Nei, det er det så absolutt ikke.

En donasjonsmulighet for å fjerne reklamen og få "Donor" under nicket er jeg for. Jeg ville gjerne donert en femtilapp eller noe. Og jeg hater ikke reklamen. Har ikke lagt merke til den i det hele tatt nå i det siste:)

Foreslår en donasjonsmulighet der det settes en minstedonasjon på 50-100 kr, f.eks som åpner mulighet for å bruke et skikkelig skin uten reklame, *donor* under nicket og mulighet for å velge tittel (!!) ville nok blitt attraktivt.

:yes::yes::yes:

HalTan for president!

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 02/06/2004 : 17:55)
QUOTE (Naits @ 02/06/2004 : 18:51)

Jeg ser ikke problemet med å ha "fri CT".

Hvis noen vil ha stjeleh0r og 1337 hax0r osv så sier det kanskje mere om brukeren og hvordan han/hun er..

Det har du forsåvidt rett i, men det må være moderering av CT synes jeg...

Noen vil jo som tidligere nevt prøve seg på Administrator/Moderator og eventuelle finurligheter omkring de navna. (admin, modreator, administratro osv osv. Mulighetene er mange)

Finnes sikkert andre ting man vil unngå at noen kaller seg også, men jeg kommer ikke på noen akkurat nå :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...