inaktiv000 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei, ser at dere har begynt med banner øverst i forumet (hvertfall på det themet jeg bruker). Var ikke den litt voldsom? Jeg kjører 1280*1024, og banneren tar vel en fjerdedel av skjermen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Synes den er grei nok jeg Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 51KB er edn også, tar jo en evighet på modem Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 flyttes. Kan ikke dere lære dere hva som ska hvor *oppgitt* hardware --> tilbakemeldinger er til nettsiden www.hardware.no FORUM --> tilbakemeldinger til moderatorteamet er til forumet Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) QUOTE (enden @ 02/06/2004 : 11:41) flyttes.Kan ikke dere lære dere hva som ska hvor *oppgitt*hardware --> tilbakemeldinger er til nettsiden www.hardware.noFORUM --> tilbakemeldinger til moderatorteamet er til forumet er ikke dette tilbakemeldinger til nettsiden hardware.no da? Er det moderatorene i forumet som styrer med reklame og design av siden?, Eller er det slik at de som jobber med designet av hw.no også er moderatorer? Uansett, mener jeg at denne posten var så i grenseland at det i allefall ikke var noe å uffe seg over.. Endret 2. juni 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Dette handler jo om forumet, ikke nettsidene til hardware,no. Der ligger forskjellen. Uavhengig av hvem som jobber med hav velger vi å legge et logisk skille mellom de to tingene Endret 2. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nei, fy faen nå kom det på hw skinnen og! Styggeste jeg har sett noensinne! Er jo tilbakemelding, kanskje litt grov men Ufattelig stygg var den Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fy og fy! Hele HW-skinnet er jo ødelagt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 enig.. skinnet ble værre.. greit.. får legge inn ad-mouncher eller no sånt også.. blitt lei all den reklamen shiiiiiiiten Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er ikke imot nett-reklame generelt, skjønner at dette er nødvendig osv, men denne tok rett og slett kaka. Legg den heller inn OVER det gamle HW-skinnet, dette gjorde rett og slett vondt i øynene. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 wtf? Nye designet er Ikke reklamen som gjør det, men alt er så mye større å fyldigere for å bruke pene ord. Kan dere ikke gjøre det minimalistisk ell.no i den dur? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) enig, kunne godt ha gjort den ett par kilo mindre og. edit: enig med polecat. Endret 2. juni 2004 av LoS Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Me NOT like Dette var ille syns jeg. Litt reklame er greit, men denne ble alt for voldsom. Må bruke vett Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 dette var rett og slett styggekkelt har ikke noe i mot reklame, men den banneren ødelegger jo hele sideoppsettet? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er jo INGENTING som stemmer. Alle bredder blir feil, margene er på bærtur, menyen i toppen der oppe brytes på slutten, listen bare fortsetter. Forøvrig en stygg versjon av HW-logoen til venstre her også. Hva med å faktisk kvalitetssikre før publisering? Dere skremmer jo nye forumbrukere til andre deler av kloden osv. Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja... jeg er glad host filen min er "litt" forandret jeg =) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 I tillegg endres linkfargen relativt til hvilken browser man bruker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg