Gomle Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) #bruk emnefeltet best mulig til å BESKRIVE hva topicet ditt handler om# Finnes Final fantasy på pc? helst med 3d-grafikk... Jeg har snes-spillene... men er d noen som er laget for PC... hadde hvert digg!!! Endret 3. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har selv hatt en demo av VIII på pc. Tror også at det finnes VII Så har du jo det nye MMORPGet da Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Final Fantasy IX har jeg da i hvertfall på PCen min... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har også åtteren på PC... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Final Fantasy IX har jeg da i hvertfall på PCen min... Nei, det finnes ikke. Final Fantasy VII og VIII finnes Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Riktig som Elyas Machera sier. FF 7 og 8 finnes til PC, men Square har sluttet å gi ut FF-spillene til PC nå. Edit: Bortsett fra Final Fantasy XI da, som er online. Endret 2. juni 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gomle Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 TØFT!!! må prøve å skaffe meg!! DIGGER FF!!!!!! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 TØFT!!! må prøve å skaffe meg!! DIGGER FF!!!!!! Ikke bruk så mange !!! Men ellers støtter jeg deg, selv om jeg egentlig synes spilla er bedre på PS. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har syvern på pc'n herlig grafikk ass! Lenke til kommentar
Gomle Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 de er sikkert best på PS ja.. men samma d-- jeg vil spille mer FF! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) FF7 og FF8 finnes på PC. Mener å ha sett FFX også til PC. FF8_PC skuffa STORT med musikken, i forhold til på PSX. Edit: Man får faktisk eldre FF-er (fra SNES) til PSX, med bedre lyd, grafikk og med råe video-sekvenser. Endret 2. juni 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 FF7 og FF8 finnes på PC. Mener å ha sett FFX også til PC. Niks, det gjør det ikke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg mener også at FF er best på PlayStation. Nå har jeg ikke prøvd FF7 på PC, men jeg har hørt at den største forskjellen fra PS-versjonen er musikken. Fordi på PC så er all musikken lagt inn som MIDI-filer. Eh..... Crap Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 FF7 og FF8 finnes på PC. Mener å ha sett FFX også til PC. Niks, det gjør det ikke. Stemmer. Er 7, 8 og 11 (Online) som er til PC. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Jeg mener også at FF er best på PlayStation.Nå har jeg ikke prøvd FF7 på PC, men jeg har hørt at den største forskjellen fra PS-versjonen er musikken. Fordi på PC så er all musikken lagt inn som MIDI-filer. Eh..... Crap FF7 hadde kongemusikk på PC HVIS man hadde et skikkelig lydkort/synth. Jeg hadde et SW60XG midikort (til 2000kr.) og fikk übermusikk. =) Edit: Og hvis man brukte Soundfont manager på et AWE/Live-kort så ble musikken akkurat som på PSX. Endret 3. juni 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Final Fantasy IX har jeg da i hvertfall på PCen min... Nei, det finnes ikke. Final Fantasy VII og VIII finnes hehe.. blandet visst litt her... Might and Magic IX har jeg på PC Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Final Fantasy IX har jeg da i hvertfall på PCen min... Nei, det finnes ikke. Final Fantasy VII og VIII finnes hehe.. blandet visst litt her... Might and Magic IX har jeg på PC Det er noe annet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå