trMaG Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) hei, sjekket litt rundt på nettet etter en bluetooth-tilkopling til pc. Fant denne hos elkjøp: BCS BLUETOOTH USB til 799kr Hos utenabonnement.no finner jeg samme vare til halv pris.. BCS BLUETOOTH USB altså 399kr Dobbel pris hos elkjøp.. det gir en pen avanse, hvis de greier å selge en eneste en da. Har flere eksempler på akkurat det samme. mag Endret 2. juni 2004 av trMaG Lenke til kommentar
frustata Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, Elkjøp er ikke så billig som de vil ha det til selv. En annen ting som er verdt å merke seg, er slagordet deres om at de kjøper inn stort (til hele norden) og da blir det billig. Men likevel klarer andre lokale "kjeder" i bergensområdet å matche de på de aller fleste prisene, og disse kjøper gjerne inn til kun tre-fem butikker. Så hvor er fordelen med å handle inn stort blitt av? Av prinsipp handler jeg ikke på Elkjøp, så sant jeg kan unngå det. Det skyldes ikke bare prisene, men også det faktumet at kundeservicen jeg har opplevd der opp igjennom tidene har vært fullstendig lavmål. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 På et område er El-kjøp genialt: 30 dagers retur-rett. Den er rett og slett gull verdt hvis du har kjøpt en 42" plasma-tv som du egentlig ikke hadde råd til Alle er vel enig i at kundeservicen er noe lavmål, men at de har gode kampanjepriser er det vanskelig å nekte for. Og da tenker jeg ikke først og fremst på datautstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå