sanmann Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ifølge Trend PC-Cillin har jeg fremdeles gode gamle Form-viruset på PC'n min. Men fjerne dette klarer ikke PC-Cillin. Noen som vet om en måte å bli kvitt denne lille tassen på? *Sanmann* Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ligger antagelig i system restore,skru av det og skann på ny. Lag et nytt restore point etterpå. Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Glemte å nevne dette, men jeg har Windows 2000 SP4. PC-Cillin finner viruset, men ettersom møkka er på hoveddisken, får jeg ikke fjernet dette. *Sanmann* Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 sjekk på symantec og andre store antivirus-sider etter remove verktøy.... De har endel.... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Dette er gjerne litt off-topic, men finnes dette viruset fremdeles? Husker det fra 486-tiden rett etter CD-romer ble tilgjengelig for folk flest. Plutselig kunne det gå 45 sekunder fra man skrev a: til man fikk kontakt. Da var det bare å plukke fram NAV og ta en sjekk. Det er jo nesten et klenodium av et virus det derre form, ihvertfall i disse dager der det er langt flere større og skumlere ormer og virus tilgjengelig. Går det ikke bare an å slette filen da? Edit: Eller vent, det var vel i boot-sectoren dette viruset levde? Endret 5. juni 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå