Ingvaldr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Etter et lite ufrivillig utlån av datamaskinen min så fant jeg ut at når jeg skulle boote opp maskinen at det bare var 10MB på hele C: disken. Dette er det som er rapporert inne i windows ,mens disken er på 5gb når jeg sjekker i diskmanagement. Hvordan kan en person ha gjort slik at C: blir oppfattet som 10MB? Jeg har prøvd og bytte bruker for og kontrolere at det ikke var diskqouta. Noen som har noen råd og komme med? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er vel 10MB ledig det er snakk om. Windows starter jo ikke på en 10MB disk. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 tatt en disksjekk? Er ofte slik at en liten feil kan gi feilaktig rapportering om ledig diskplass. Scandisk/chkdsk f.eks Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg fant det ut 5min etter at jeg postet posten. NT security var satt til 10MB begrenset diskplass. Forandret det til ingenberensning og da funket det perfekt. Hadde kjørt chkdisk og alle andre ting jeg tenkte på. ob: Det var 10MB totalt ,men det har aldri vært snakk om at windows booter opp på 10MB. Heller at noe begrenset den tilgjengelig plassen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 NT security var satt til 10MB begrenset diskplass. det er vel heller disq quota du mener her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå