MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hei hei! det er vel sikkert trygt men jeg spør dere som har peil får å vere 100% sikker! Er det trykt å bruke denne til å tenge litt på hovedkortet og skjermkortet mitt! vist det skal ha noe å si så er dette det hovedkortet jeg skal ha: MSI Endret 2. juni 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kjøp en penn istedet, tusjen er tjukk. også tegner du på "lederne" Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tegne på hovedkortet? og Skjermkortet ? uh hva i all verden skal det være godt for? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 har trua på at det blir meget kult når jeg setter inn litt uv lys da:) finner ikke noen som selger uv penn her i byen:( Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 vanlig fluoricerende markørpenn funker også bra sammen men UV Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 ok! vil effekten gå vekk etter en stund lr? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ikke så lenge du ikke vasker det av... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 I tillegg mister du jo også garantien på de nevte komponentene ved å gjøre dette. Det er jo ikke sikkert at det har noen betydning for din del, men jeg nevner det bare. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hmm.. har følelsen av at 90% av PCkomponentene det er snakk om her på forumet har mistet garantien for lenge siden Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jepp, det er jeg klar over, men jeg tenkte ikke over hvilken kategori denne tråden er lagt i. Uansett, jeg har i hvertfall skrevet det jeg skulle. Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det er trygt så lenge du ikke tegner på kretsene (bus'ene) på kortet... du kan tegne på mye du vil på vifter, kjøleribber o.l. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Så en som hadde gjort det på en overklokkings-side her en dag, så det er nok helt trygt, så lenge du ikke rører noenting av betydning. Å følge langs kretsene er vel helt trygt, så lenge du ikke rører de direkte. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 ok! vasking av hovedkort kommer ikke til å skje! hehe! kan no hende at de ikke ser at jeg har tegnet på hovedkortet da:p vet ikke om det er noe serlig farge på denne tusjen jeg (uten UV altså). vist det er farge fri så må dem no ha UV lys får å finne ut at jeg har ødelakt garantien. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) tegner du med en vanlig fluoriserende penn vill jo hovedkortet bli den samme fargen hele tiden, (den fargen pennen er) bare at den lyser når den blir belyst. Endret 2. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 For å se det fra en annen vinkel; dersom det skulle skje noe galt med kortet, og du trenger garantien, kan du jo bare vaske vekk tusjen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) PS: det skrives trygt Endret 2. juni 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan jo bare kjøpe elktro spray dah.. (vettke hva det heter, men det eterlater en tynn "gummihinne" som du kan tegne max på.. ) Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) jeg regner med at det er trygt å tegne OPPÅ kretsene også, ettersom det allerede finnes en hinne der. og du kan også se på det på denne måten: Hvis en ledning med 2 ledere(+/-) er i en bøtte med springvann, da kortsluttes det, men hvis bare en leder er i bøtta, skjer det jo ingen ting, og det går jo ikke både + og - igjennom de kretsene... så tegn i vei du.. EDIT: skriveleif Endret 2. juni 2004 av phreak-z Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvis en ledning med 2 ledere(+/-) er i en bøtte med springvann, da kortsluttes det, men hvis bare en leder er i bøtta, skjer det jo ingen ting, og det går jo ikke både + og - igjennom de kretsene... Vel... Dersom du skulle kortslutte to punkter på hovedkortet, vil det nok ha en betydning. Tror du kunne fått mye festlige problemer om du kortslutter et par linjer på minnebussen. MEN, jeg tror ikke litt enkel tusjing er i stand til å utgjøre noen fare for kortslutning. Lenke til kommentar
isiac Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 PS: det skrives trygt Hørt om dysleksi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå