Gå til innhold

Er dette 100% trygt?

Anbefalte innlegg

Hei hei! det er vel sikkert trygt men jeg spør dere som har peil får å vere 100% sikker!

Er det trykt å bruke denne til å tenge litt på hovedkortet og skjermkortet mitt!

vist det skal ha noe å si så er dette det hovedkortet jeg skal ha: MSI

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så en som hadde gjort det på en overklokkings-side her en dag, så det er nok helt trygt, så lenge du ikke rører noenting av betydning. Å følge langs kretsene er vel helt trygt, så lenge du ikke rører de direkte.

Lenke til kommentar

ok! vasking av hovedkort kommer ikke til å skje! hehe! kan no hende at de ikke ser at jeg har tegnet på hovedkortet da:p vet ikke om det er noe serlig farge på denne tusjen jeg (uten UV altså). vist det er farge fri så må dem no ha UV lys får å finne ut at jeg har ødelakt garantien.

Lenke til kommentar

jeg regner med at det er trygt å tegne OPPÅ kretsene også, ettersom det allerede finnes en hinne der. og du kan også se på det på denne måten:

Hvis en ledning med 2 ledere(+/-) er i en bøtte med springvann, da kortsluttes det, men hvis bare en leder er i bøtta, skjer det jo ingen ting, og det går jo ikke både + og - igjennom de kretsene... så tegn i vei du.. :yes:

EDIT: skriveleif

Endret av phreak-z
Lenke til kommentar
Hvis en ledning med 2 ledere(+/-) er i en bøtte med springvann, da kortsluttes det, men hvis bare en leder er i bøtta, skjer det jo ingen ting, og det går jo ikke både + og - igjennom de kretsene...

Vel... Dersom du skulle kortslutte to punkter på hovedkortet, vil det nok ha en betydning. Tror du kunne fått mye festlige problemer om du kortslutter et par linjer på minnebussen. ;)

MEN, jeg tror ikke litt enkel tusjing er i stand til å utgjøre noen fare for kortslutning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...