LL Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har en Magnum GPU-blokk på et Geforce4 kort. Nå tenker jeg å oppgradere skjermkort til et med ATI brikke på. Kan noen si meg på hvilke kort Magnum kjøleren min passer? Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg vet at den passer til et sapphire 9600pro, og jeg regner med at den passer til de fleste kort i Radeon serien. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 er du så sikker på det? Når jeg kjøpte min vannkjøling, nytt fra privatperson, fikk jeg med GF4-blokk. Denne har fester som er mye lengre vekk fra GPU enn på ATI, og passet ikke. Jeg løste problemet med å borre to hull, og det kan nok du også klare! (Jeg brukte _1 hel_ time med en _bormaskin_ med helt nye bor. Hva den plata er laget av på AC's blokker aner ikke jeg ) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Boremaskin på et grafikkort, hvordan er det overhodet mulig å tørre noe sånt? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Haha, det var nok ikke på grafikk-kortet han borret. Var nok i blokken... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) det går an ta av metallramma på blokka, og det var denna jeg borra i Ikke tro jeg tør å gå i nærheten av et nytt grafikkort med en svær bormaskin! Endret 2. juni 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (Jeg brukte _1 hel_ time med en _bormaskin_ med helt nye bor. Hva den plata er laget av på AC's blokker aner ikke jeg ) Feste er laga av rustfritt/syrefast. Seigt å bora i. Ha lavt turtall og høg mating. Husk kjørnemerke og kjøling, ellers varer ikkje boren lenge. Har sjølv laga nye hol i festeplata mi. Gjekk som smurt Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 for seint å si det nå heh! Vi har sånn ca 300 bor hjemme, så det er ikke så veldig farlig! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har brukt min Magnum blokk på: GF4mx440 ATI 9500pro ATI 9600pro ATI 9800pro mm. Så ja, den skal passe det meste. Lenke til kommentar
LL Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tenkte på 9600XT, så regner med at det passer. Jeg skal nok rope ut dersom det ikke fungerer! Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har ikke den magnumen variabel avstand mellom hullene? Den passer ihvertfall på Radeonkortene. Det er jeg rimelig sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå