Gjest Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Her finner dere en liste over ting det jobbes med å fikse i den første patchen til fullversjonen. Her en noen høydepunkter: - loading times have been decreased- mapload time when joining a server decreased - fixed the client and server crash - improved physics calculation, new driving-physics implementation for all vehicles - optimized connection procedure, netcode improvements - improved packet-loss handling and reduced bandwith consumption Jeg lurer på om alle feilene i spillet skyldes at de absolutt måtte få ut spillet før Joint Ops... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg lurer på om alle feilene i spillet skyldes at de absolutt måtte få ut spillet før Joint Ops... Det skal du ikke se bort ifra. Dessverre er det slik med en rekke spill de siste årene. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ingen A.I Optimalisering nei Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ingen A.I Optimalisering nei Hva i helsikke skal du med AI i et multiplayer spill? Skal du ha denne typen spill for å spille alene så for du gå i butikken å kjøpe Flashpoint GOTY... [sYTE] Ække no'n skikkelig ai i dette multiplayer spillet jo! [/sYTE] Söldner - Secret Wars is a Military Tactical Multiplayer Shooter which will be released in Europe, May 27th 2004 and in North America, June 22nd, 2004. Du bruker da vel pokker ikke en dildo i øret? des,OUT! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ingen A.I Optimalisering nei Hva i helsikke skal du med AI i et multiplayer spill? har dei valgt å ha med ein sp del, så bør dei prøve å lage den skikkeleg, ikkje bare slenge på noko ubrukleg tull. Du bruker da vel pokker ikke en dildo i øret? det er lov å vere litt høffleg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Ingen A.I Optimalisering nei Hva i helsikke skal du med AI i et multiplayer spill? Skal du ha denne typen spill for å spille alene så for du gå i butikken å kjøpe Flashpoint GOTY... [sYTE] Ække no'n skikkelig ai i dette multiplayer spillet jo! [/sYTE] Söldner - Secret Wars is a Military Tactical Multiplayer Shooter which will be released in Europe, May 27th 2004 and in North America, June 22nd, 2004. Du bruker da vel pokker ikke en dildo i øret? des,OUT! Earth657, les på nytt. Det er A.I improvements der. Og til den andre saken så har utviklerne sagt før spillet kom ut at A.I`en skulle være ganske bra. Men det viste seg å være løgn. Botene klarer ikke en gang å skyte fra kjøretøyene, men det har de tenkt å rette opp i denne patchen. Om du tar en titt på Battlefield Vietnam sin hjemmeside og sjekker poll`en der så ville 53 % ikke ha kjøpt spillet om det kun hadde multiplayer, så single player teller tydeligvis veldig mye. I tilegg har de lagt ved en single player del i spillet, og da burde de klare å levere, spesielt når de skryter i FAQ`en på hjemmesiden om at AI`en er ganske bra også. Endret 2. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hva i helsikke skal du med AI i et multiplayer spill? Skal du ha denne typen spill for å spille alene så for du gå i butikken å kjøpe Flashpoint GOTY... 1: Selv om kanskje hovedvekten ligger i multiplayer delen, så har de valgt og slenge med en singleplayer del, og sånn som den er nå, er den totalt ubrukelig! 2: Jeg har allerede Flashpoint GOTY, dødsbra spill! Også i multiplayer [sYTE]Ække no'n skikkelig ai i dette multiplayer spillet jo! [/sYTE] Siden du virker så opptatt i at betegnelsen på spillet inneholder ordet multiplayer, la meg understreke igjen at de har valgt og ta med en singeplayer del, som de har sagt masse positivit om, ikke minst om det såkalte "poltiske systemet" i spillet. Og når de gir ut en singleplayer del som er som den er nå, så er det kanskje litt for dårlig. Du bruker da vel pokker ikke en dildo i øret? Nei det har du helt rett i, gratulerer... you solved the big mystery, og klarte å oppnå en seiers utgytende konklusjon du vil komme lagt her i livet med! Forøvrig vil jeg si at multiplayer i Söldner er dødsbra! Endret 2. juni 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hehe, det med dildo'n var ikke ment for å være uhøflig, men som et lett visuelt poeng. Bruk ting til det det skal brukes til. Det var poenget. Beklager hvis du følte at jeg var uhøflig, det var ikke meningen Earth657. Det jeg prøver å få frem er at Söldner har siden det ble kjent gått ut for å være et MP spill, SP er, som i BFV, ment som en trenings/bli kjent med modus, men jeg skal være enig i at når de først har lagt den med, ja da kan de også gjøre det skikkelig. MP delen er helt rå ja, veldig gøy. Dette skal jeg kose meg med frem til Flashpoint 2 kommer... PS: Söldner er utgiver Wings sitt andre spill. Gi de litt tid så fisker de det nok. Se bare på Flashpoint og Bohemia Studios... des,OUT! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du bruker da vel pokker ikke en dildo i øret? det er lov å vere litt høffleg Også derfor jeg sa i øret... Neida, les posten min over... des,OUT! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, sant nok. Men nå skal det sies at jeg syntes BF SP er ganske mye bedre enn Söldner SP, og som nevnt ovenfor her! Om du tar en titt på Battlefield Vietnam sin hjemmeside og sjekker poll`en der så ville 53 % ikke ha kjøpt spillet om det kun hadde multiplayer, så single player teller tydeligvis veldig mye. Selv om det er et "multiplayer spill", så har det singleplayer, og da er det fullt og holdent ikke bare et multiplayer spill! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Ja, sant nok. Men nå skal det sies at jeg syntes BF SP er ganske mye bedre enn Söldner SP, og som nevnt ovenfor her! Om du tar en titt på Battlefield Vietnam sin hjemmeside og sjekker poll`en der så ville 53 % ikke ha kjøpt spillet om det kun hadde multiplayer, så single player teller tydeligvis veldig mye. Selv om det er et "multiplayer spill", så har det singleplayer, og da er det fullt og holdent ikke bare et multiplayer spill! Helt enig med deg der, Earth! Wtf skal jeg med en singleplayer del? Mye kulere med MP! Likevel, som du sa Earth, når en spill-utgiver sier at produktet kommer til å få en skikkelig bra SP del, bør de jo holde det! PS: Det er alltid bra å ha SP for å øve seg, slik at man slipper å dumme seg ut for allmennheten!...hehe Endret 2. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Siste nytt: Den kommende patchen er nå under stresstesting... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det har den jo vært i hele helga, den kommer sannsynligvis ut i slutten av uka dersom alt går som det skal. des,OUT! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvordan fungere spille hos dere foresten? Hos meg tar det ca 5-10 fra jeg starter spillet til jeg er inne på en server. Etter jeg har joinet tar det 2-3 min før fpsen er stabil. Under spillet har jeg konstant små lagg. Skyldes alt dette bare fordi jeg har 512 mb ram? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg og en kompis prøvde Söldner igår SP. Er det artigste jeg har vært med på. Jeg visste spillet var buggete, men SÅ ille hadde jeg aldri trodd. Nesten ingenting som fungerte jo. Nesten helt tomme maps i missions, våpen som dukker opp og forsvinner mellom hver mission fra "kjøpeboksene", faktum at han sier SOLDNER! hver gang man loader mission/basecamp, Snøen som faller 24/7 uten at noe legger seg på bakken/husene, de bedritent vassne texturene på alle veggene/dørene, vindusglasset som faller i gulvet og bare forsvinner, svære hus som bare inneholder en liten sofa i et hjørne. En anna artig sak var at en svær Panserarmored vehicle eksploderte når jeg kjørte på en av blinkene på skytebanen. Og det faktum at alle vehicles aksellererer fra 0-80 på 0.01 sekunder. Også AI'n da. Vi hadde kjørt bil til objective (prøvde med helikopter men det var klin umulig å fly det framover uten å kræsje i bakken), kom såvidt borti et tre så eksplderte bilen. Det kuleste var jo at det sto "The vehicle has been locked" like før den gikk i lufta..fint at han passer på å låse bilen når han stikker fra den ja Så så vi 2-3 tankser og en diger APC-sak borti skogholtet. Tanksene rørte seg ikke selv om vi skjøt flere LAW's på dem. Så våkna plutselig den APC'n til live og skulle ta oss. Så på gjennom snipersikte. Først kjørte den RETT i et tre, så hardt at bakdelen løfta seg. Så kjørte den i sikksakk mot oss og kræsja en gang til. Har ikke ledd så mye på evigheter. For ikke å snakke om Teammates som prater på chatten men ikke dukker opp i mission. Vi kom til plassen der vi skulle sprenge en fueltank. Problemet var bare at den var gjennomsiktig. Så bare noen symboler som hang i tomlufta, men tanken var jo helt klart der likevel. Kunne ikke skyte den sund..måtte vente til en fyr kom ut av huset med bazooka, SÅ kunne vi sprenge tanken med den. Alt i alt , et av de mest forferdelige singleplayer siden Mortyr for 5 år siden. Endret 7. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hos meg starter spillet i løpet av 45 sec. Spillet flyter fint med enkel og rask tilgang til servere. Av og til blir jeg sittende å vente på "send challenge" i det uendelige, men da kobler jeg meg fra Söldner portalen for så å koble til igjen. Da kommer jeg rett inn i igjen. Spiller i 1024x768 med 6xAA, har rundt 50fps P4 3Ghz prescott, 2x512Mb Geil Golden Dragon, ATI Radeon 9800 XT 256Mb, ABIT IC7-G, 120Gb WD SATA disk, Audigy 1. Alle med siste orginale drivere. Og XP Pro SP1 integrated. des,OUT! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Siste nytt -> 06-07-2004 10:42 PM Hi! Since there is some confussion about the release date of the upcoming patch here are some clarifing words. The patch is currently being stress tested by the internal Wings QA and the JoWooD QA. Stress testing is the final stage of testing. Before we will release the patch we are doing our best to narrow down some smaller problems which we would like to address in the first update too. This includes some redesign of the commander mode, the player list and the player map. The known commander mode CTD, which was the main cause for problems, has been fixed already. Also the physics for the vehicles have been adressed and changed. We will announce the release date of the upcoming patch as soon as the stress testes have been successfully done. The feedback from the testers is very postive so far. Right before we will release the patch we will publish the updated changelist. Cheers. __________________ Marc 'Plex' Olbertz Community Manager Wings Simulations Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå