Gå til innhold

Kjøpe AMD Athlon 64 3200+ 2.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt EPoX EP-8KDA3+ skal være sendt nå.

"Informasjon om sendingen er registrert, men sendingen er ikke innlevert til Posten".

Relevans for posten? Er et annet 250GB hovedkort.

Corsair XMS PC3200 moduler kan vel klare 2-3-2-6 fra 2-3-3-6? Men det betyr jo ingenting når trådstarter har bestilt Corsair XMS PC3200XL brikker som klarer 2-2-2-5!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk endelig varene fra komplett idag. Hele 8 ! dager siden alle varene var på lager.

Måtte bytte ut det rektangulære dekselet i det gamle kabinettet, og det var litt kronglete å få hovedkortet på plass pga alle metallbitene.

Prøvde først med den varmeledende tapen (boxed), skal bytte til artic silver senere.

Bootet memtest 3.1a og kjørte 2 runder a 10 min uten errors :-)

Fikk sjokk da den selvlagde sp1-patched winxp-pro CD ikke ville fortsette etter systemundersøkelsen :scared: Det gjorde derimot orginal cd'en :laugh:

Har nå installert windows xp pro, lagt inn drivere fra medfølgende CD, oppdatert grafikkkortdriver og det meste fra windows update.

Har ikke aktivert Dynamic Overclocking ennå.

Kjørt pifast (Duration : 57.86 seconds), pcmark04 (4197) og 3dmark (3898) (har kun FX5700ultra) uten problemer. Cool'n'Quiet funker iallefall, hører CPU vifta hviler seg når det er lite aktivtet.

Synes derimot at temperaturen er vel høy, CoreCenter rapporterer fra 59-69 grader avhengig av belastning.

Sålangt alt vel, skal forsøke litt gaming i kveld/natt.

K8N Neo Platinum (nForce3-250Gb basert) har iallefall fungert i 8 timer med

Corsair XMS3200XL DDR-DIMM 512MB PC3200 32Meg x 8, CAS 2-2-2-5, 400MHz

på oppgitte timings.

Endret av lurerpaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...