Gå til innhold

Kopiering av DVD'er?

Anbefalte innlegg

Det jeg har lurt på ganske lenge, er følgende; Dersom du har et DVD'rom, og ein DVD'brenner, kan du då kopiere og brenne filmene direkte, slik vi kan med noen cd'er?

Er voldsomt forviten på dette!, skal gå til innkjøp dersom det går :laugh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, egentlig ikke, ettersom de fleste filmer er lagt på 5.2 eller 6.2 GB plater.

men med verktøy som DVDShrink (gratis)

eller CloneDVD så er det fullt mulig, CloneDVD har du mulighet og settenet kvaliteten på enkelte sener du kanskje vet er kjedelige, men med Shrink så setter den ned kvaliteten på hele filmen

Lenke til kommentar

#voldsom bruk av smilies endret av moderator#

å så kunne jeg solgt kopiene billig å tjene masse gryn :devil:

::no: Tviler på at noen er villig til å kjøpe kopier for mer enn 10-30 kroner pr film.Man kan jo få kopier nesten overalt på nettet,kan selv også leie på kiosken å bruke smartripper.Se hele filmen direkte fra harddisken.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

#overdrevent mange smilies i qoute'en fjernet.

å så kunne jeg solgt kopiene billig å tjene masse gryn :devil:

:no: Tviler på at noen er villig til å kjøpe kopier for mer enn 10-30 kroner pr film.Man kan jo få kopier nesten overalt på nettet,kan selv også leie på kiosken å bruke smartripper.Se hele filmen direkte fra harddisken.

Ikke? Jeg kan selge nye filmer for ca 50 kr lett trur jeg. Kjenner mange som vil kjøpe de nyeste filmer for den prisen jeg, Er jo bare å kjøpe cover hos f.eks clas olson, å printe ut ett fint cover, regner med på å bruke 25 kr i kostnader på det, som gir en fortjeneste på 25 kr per film. Selger jeg en 8-10 filmer hver uke er det, etter litt rask hoderekning, 1000 kroner i måneden, hvem sier nei takk til det :p:p:thumbup:

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Øh det er litt vel ulovlig å gjøre dette og du vil få problemer hvis du utvikler dette til å bli ett større salg.

Ryktene går vettu og de har ikke du kontroll på

Jeg har jo ikke tenkt å gjøre det da.... :roll::wee:

Lenke til kommentar

Snakk om piratkopiering er ikke godtatt på forumet.

Å selge piratkopierte filmer er langt værre, og bryter i tillegg til forumets regler med norske lover.

Forumbruker utestengt i to uker og advarselsøkning på 20%.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...