Potetdamen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Satt opp 1 linux partisjon med partition magic 8.0 i dag, så ble alt fucka etter at jeg hadde installert linux., windows og alt ble fucka . Det funker ikke en gang å installere winXP nå,står at partisjonene ikke stötter windows . Hvordan får jeg slettet de linux partiosjonene (ext3) ? geedoo. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Kan være at MBR (Master boot record) på harddisken ble rotet til, tror det er lite du kan gjøre. Anbefaler deg å ha kun et operativsystem på en harddisk. Endret 2. juni 2004 av Izex Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 jepp, angrer på at jeg startet med den partisjoneringen Men må vell väre en måte å få installert xp på nytt.. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) hvis det er master boot record som er tull. Så få tak i en oppstartsdisket og Start opp med denne. skriv fdisk /mbr Tror den starter mbr på nytt. Fungerte for meg ihvertfall. Endret 2. juni 2004 av kentbj Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 formaterer hele disken nå , trengte egentlig en liten format. Men takker ffor hjelp, Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Anbefaler deg å ha kun et operativsystem på en harddisk. Fordi? Jeg (og forøvrig mange andre) har kjørt dualboot Windows og Linux lenge, helt uten problemer. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Og det er mange som kjører det MED problemer. Er det ikke kanskje lurt å anbefale å ikke gjøre det med mindre man vet hva man gjør? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Anbefaler deg å ha kun et operativsystem på en harddisk. Fordi? Jeg (og forøvrig mange andre) har kjørt dualboot Windows og Linux lenge, helt uten problemer. *Sukk* Fordi det er mest stabilt, ihvertfall for nybegynnere Lenke til kommentar
Klette Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De fleste nybegynner linux distroene ordner slikt automatisk nå. (dog det ikke er veanskelig å mekke slikt selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå