wede-man Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som hørt noe om denne saken i det siste?: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_tro...ag/1219795.html Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nei, og det lover ikke godt for Breivik hvis det ikke har skjedd noe siden artikkelen ble skrevet i 2001. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Det viser jo bare nok en gang....ikke ta slikt for go' fisk før du har det i hånda..... Hna gjorde sikkert bare en regnefeil...lol Endret 4. juni 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Han prøvde vel å dra igang et Opticom 2, men er tydeligvis ikke vært like god til å lure markedet og investorer som Keith og Fussel. (Men det har jo ikke skjedd så mye fra den kanten heller...) mvh KalleKanin Endret 4. juni 2004 av KalleKanin Lenke til kommentar
Globe Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvem vet. kansje noen har kjøpt opp ide'en. men di legger den ikke ut på markede visst den er så rask som di skal ha det til. di må jo selge litt raskere disker til litt høgre priser hele tiden.. å legge en sånn harddisk på merkede i dag er veldig bad buisness Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg leste artikkelen, men kan noen forklare for meg hva slags teknologi han hadde kommet på? Jeg mener, hvis han hadde en sånn strålende ide, hva var det som kunne stoppe han... Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg mener, hvis han hadde en sånn strålende ide, hva var det som kunne stoppe han... som sagt...kanskje en regnefeil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå