Goophy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har da vært litt rundt i verden. -Nederland -Østerrike -Sveits -England -Skottland -Slovakia -USA -Canada -Spania -Italia -Tyskland -Frankrike -Monaco Sikkert flere, men husker ikke nå... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Estland Latvia Litauen Polen Tyskland Ungarn Tyrkia Hellas Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Spania Portugal Tyrkia Bulgaria Frankrike Tyskland Svalbard (halvt norsk, halvt russisk. Bodde dær i 6 år) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har ikke reist så mye, men kan jo alltids liste opp landene. Tsjekkia --> var der på klassetur. billige drikkevarer og hyggelige mennesker. Tyskland --> har ikke så mye å si om det landet, men autobanen er et stort pluss Østerrike --> Kjempeflott natur og veldig hyggelige og imøtekommende mennesker. Spania (Mallorca og Gran Canaria) --> tja, varmt vær og flotte strender er jo verdt å nevne Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tsjekkia --> var der på klassetur. billige drikkevarer og hyggelige mennesker. Oh, glemte det, jeg har også vært i Tsjekkia. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Med fare for at dette temaet har vært oppe før Minner jo mistenkelig om denne da, men for all del. Doh! Endret 2. juni 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 No problemo det da. Vi får bare veksle mellom Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 får quote meg selv fra den andre tråden da;) har ikke vært så veldig mye ute å reise. men det har blitt et par langturer 1. Sverige 2. Danmark 3. Frankrike 4. Spania (så lenge siden at jeg så vidt husker det men..) 5. Etiopia (mange ganger, kanskje ikke hovedturistmålet men ) 6. Thailand ble ikke så lang liste som de fleste her men Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 - Kina (en gang) - Hellas (tre ganger) - Spania (6 ganger) Skal til england til sommeren Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 <liten liste warning> Spania dvs. gran canaria Polen </liten liste warning> Jeg skjønner ikke at folk her så lange lister, er dere stein rike? Eller sparer dere masse til ferier. Personlig så takler jeg ikke "koselige ferier med familien til eteller annet turist sted". Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har bare vært i europa jeg Sverige Danmark Tyskland Nederland Belgia Polen Tjekkia Spania Italia Monaco Frankrike Sveits Østerike Lichtenstein Luxenbourg det var vel de Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 England Skottland Italia Spania Tyskland Sveits Østerrike Lichtenstein Hellas Nederland Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg skjønner ikke at folk her så lange lister, er dere stein rike? Eller sparer dere masse til ferier. Personlig så takler jeg ikke "koselige ferier med familien til eteller annet turist sted". Stein rike, selvfølgelig. Eller kanskje man bare kjørte bil rundt i Europa, samt besøkte familie i USA en gang. (Måtte ha en liten snartur innom Whistler i Canda også). Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg har vært i: -Norge -sverige -danmark -finland -estland -russland -spania -england -bosnia -italia -luxembourg -frankrike -sveits -østerike -tyskland -nederland -Svalbard -tsjekkia -bulgaria -ungarn -slovakia -slovenia + kanskje et par andre jeg ikke kommer på Tar forbehold om skrivefeil Endret 2. juni 2004 av alex503 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 finland tunisia lanzarote kypros rodhos tyrkia 2 ganger, reiser dit på søndag..så da blir det vel 3 da. så bor jeg en tre kvarters kjøring fra svenskegrensa, så har vært der en del ganger ,ja! har også besøkt danmark Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg skjønner ikke at folk her så lange lister, er dere stein rike? Eller sparer dere masse til ferier. Personlig så takler jeg ikke "koselige ferier med familien til eteller annet turist sted". Trenger ikke så veldig mye penger for å reise nå til dags. Man trenger bare litt tid. Syns egentlig det er hyggelig å reise på tur med familien iblant, men det spørs selvsagt hvor man reiser og hva man skal gjøre der. Tre ukers badeferie på samme sted kan jeg styre meg for. Må ha litt opplevelser og miljøforandringer underveis. Bilferie f.eks passer meg godt. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil si at det handler om prioriteringer. Familien min har reist en god del, selv om vi ikke er så veldig velstående. Men det vises på huset hvor vi har brukt pengene våre for å si det sånn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 og jeg kan si at de gangene jeg har vært i Etiopia har det vært helt gratis;) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er ikke bereist i det hele tatt, har bare vært i Sverige og Danmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå