Bazer_Punk Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Har akkuratt fått pc'n min til å gå igjen etter å ha montert min første vannkjøling til cpu, gpu å nb, men til min større fortilvelse begynner hovudkorte (Abit AI7) å ule som en sirene fra olsenbanden filmene fordi den ikke mottar signal fra NB og CPU viftene (må forøvrig og vere over 2000rpm) har ikke funnet noen menyer hvor ej kan skru av desse viftene eller alarmene, har søtte på et par vifter men noe av poenget forsvant da viftene kjøres på 3000rpm å støyer lurer på om noen her har noen tips på hvordan ej i det minste får fjernet alarmen.. (PS. cpu ligger på 35'C/41'C idle/load med den nye mist blokken ) Endret 2. juni 2004 av Bazer_Punk Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har abit kort, og mener å ha sett funksjoner inne i bios som lar deg enable/disable om maskinen skal bry seg om fan speed/cpu vifte Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvis ikke det funker, prøv å oppdatere biosen. Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Har klart å disable cpu no men ikkje NB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå