Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det lovlig at jeg låner noen cd-er på biblioteket, og deretter importere sangene inn på dataen, for å beholde de? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det lovlig at jeg låner noen cd-er på biblioteket, og deretter importere sangene inn på dataen, for å beholde de? Hva tror du? Tror du det er lov å låne en bok på biblioteket, og så kopiere alle sidene? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Du har lov å kopiere sider av bøker på biblioteket ja..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Men ikke alle sidene, bare et et visst prosentantall (som jeg ikke husker nå). Copyright er copyright uansett det. Men biblioteket i Asker (og sikkert de andre også) har gjort noe med fronten på CD'ene sine så de ikke kan leses i vanlig CD-ROM i det hele tatt. Har klistra en svær lapp oppå. Og prøver man å rive av den river du vekk belegget på plata og ødelegger den. Så det er egentlig vanskelig å få til tror jeg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 men de på biblioteket sier at det er lov å brenne de på ny cd..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kanskje det funker på ditt bibliotek..jeg lånte nemlig en haug med plater for å ta hjem og brenne..Ikke en eneste en jeg fikk lest i CD-ROMen på PC'n..nedtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå