PioUs-JiN Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hehe, det bildet var nesten greit vet jeg Kabinettet begynner å ligne noe nå Lenke til kommentar
CONeXXiON Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Helt konge!!! *målløs* Grønne sier nå bare jeg... Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Heisann Få fa*n sier jeg bare, så nydelg.. Gleder meg til å se resultatet. Fortsett det gode arbeidet. /emoWEB Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Goodie Goodie ! Dette blir bra Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Venter på update Kom on, ikke gi opp... Glemte å si at det ble veldig bra det der.... Edit: SkriveLeif Endret 2. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hva skjer med denne workloggen? Den var jo så godt i gang... Stå på AutExec! Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Er det noen fremgang her?.... Dette startet bra og håper du vil fortsette på prosjektet! Hold oss oppdatert! UPDATE! Btw: Bra jobba! Endret 5. september 2004 av EspenGunnufsen Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 yo.. sorry for keeping you in the dark.. trudde ikke folk posta her.. men bare hyggelig det da Saken er at jeg har flyttet fra oslo og foreldre og alt annet kjipt, 52 mil til trondheim, inn på en 10m^2 stor hybel og begynt å studere psykologi (faktisk). Håpet mitt var at jeg skulle bli ganske ferdig med kabinettet før jeg dro opp, men det skjedde ikke, og her oppe har jeg hverken plass, tid eller utstyr til å holde på med noe sånt.. desverre derfor er jeg redd for at dette prosjektet er lagt på is.. på et VELDIG kaldt sted.. kanskje blir det tatt opp igjen, kan aldri vite.. men foreløpig altså ingen updates. På en god stund. over og ut.. foreløpig.. AutoExec Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) kjip dette som var så bra. Endret 6. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 kjip dette som var så bra. Enig Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 takk folkens jeg lover å si ifra hvis prosjektet blir gjenopptatt, og ikke bygge den i smug Lenke til kommentar
lie Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 stå på.. søren at vi ikke fikk se avslutningen.. Hadde blitt forelsket om jeg hadde sett den på lan Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det er vel kanskje ikke noen som har svart på ditt prosjekt. Men de har nok sett gjennom hele og fulgt med. Så det er nok mange flere som ønsker at du ikke skal stoppe... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 vi får se, vi får se.. først må jeg ihvertfall komme skikkelig i gang med studiene her.. er altfor lat.. leser nesten ingen ting Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 vi får se, vi får se.. først må jeg ihvertfall komme skikkelig i gang med studiene her.. er altfor lat.. leser nesten ingen ting Du får ha lykkke yil da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå