Acid Burn Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg vil også ha AMD 64 Og Lcd display!!!!! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) jupp.. gleder meg som en unge til å få kobla alt dette sammen i det nye kabinettet mitt.. men for å sikre meg mot tabber lar jeg delene bli i eskene sine til kabinettet er ferdig bwa.. det første faren min gjør når han skal se på den mp3-spilleren er å miste den i gulvet.. flott! jaja.. tror ikke den tok noe skade bortsett fra en så og si usynlig ripe i displayet Endret 24. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 har for øvrig fått en del stæsj i dag http://www.autoexec.org/images/stæsj-3-400.jpg[/url] http://www.autoexec.org/images/stæsj-1-400.jpg[/url] også litt cola og skipper for å feire http://www.autoexec.org/images/stæsj-2-400.jpg edit: fixa linkene ÅÅÅ, din "domming" (Spøker.) Jeg å vil ha en slik pakke.... Btw, lykke til med prosjektet Tror det kan bli "drit" bra!! Virker som om du vet hva du driver med. Og... Til alle dere som har lyst å bruke samme turtalls regulering Autoexec så går dette ikke på likestrøms vifter! Den fungerer kun på veksel strøm! Kanskje du får gjort litt mere i kveld? *hint*,*hint* Mvh Magnus Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Mye rått stash. Gleder meg til du blir ferdig med kabinettet.. Muligens jeg er litt treg i hodet men skal du ha lys inni pc..? Isafall budre du ikke ha for mye lys men heller ikke for lite, men et moderat bruk av lys. Jeg tror jeg ville hatt grønn katode inni jeg, plassere den diskre men likevel få mye lys ut nede.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 bortsett fra kanskje en UV katode tror jeg jeg skal holde meg til leds.. blir ikke så blendende.. tror jeg har en rå ide til belysning av vifta, men det får bli en overraskelse Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Dritt stilig, men tror kanskje du må ha et filter eller noe på den viften ja.. Det er jo ikke pent med et støvlag på HW'n Gleder meg til og se mere tror du kommer til å få den pene pianolakken du ønsker deg jeg Edit: tror du gjør rett i og ikke ha noe annet enn UV katoder.. Endret 24. juni 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Til støvfilter kan du bruke en sånn greie du legger over stekepanna for at det ikke skal sprute. Vet det er dårlig forklart, men fant det ingen steder på internett, skal lete videre. EDIT: Fant!! Stekelokk Koster 19kr Endret 24. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 veit.. har sett den.. men det tar nok ikke mer enn det aller groveste av støvet, og det er finstøvet som er verst til å klistre seg på alt mulig Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det vil komme støv uansett! Men når luften er i bevegelse vil det kun de fineste støvpartiklene feste seg og etterhvert danne et lag... samt det vil feste seg noe på viften og..!! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) er nå så og si ferdig med primer (bare jeg slipper å sparkle for mange ujevnheter). Skal slipe ned og starte å lakke svart i morgen håper jeg.. ett nærbilde av LCD-displayet mitt og et termometer som skal vise vanntemperatur. ' har også starta på festeplater for dvd, brenner og harddisker.. og til slutt: omtrent hvor mye lakk jeg vil bruke på kabinettet.. pluss to bokser til med primer.. værmeldinga ser dårlig ut når det gjelder lakking.. regn i minst en uke framover får håpe det ikke gjør noe at jeg står rett utafor inngangsdøra og jobber.. siden det er det eneste tørre stedet i nærheten. edit: oops.. 4 av samme bilde Endret 28. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Flames Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ser veldig bra ut dette her, og jeg liker spesielt godt at du gjør så godt arbeid med det som gjelder av lakkering. Linear sin guide er rett og slett bare flott. Stå på! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Lookin good!! Kommer til å se enda bedre ut når den er ferdig, den vifter er jo bare extremt tøff \\Sp33D Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ser bra ut. bare en ting, hvorfor motorblokklakk ? skal du grille Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ser veldig bra ut dette, ja! Stå på, AutoExec! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Ser bra ut. bare en ting, hvorfor motorblokklakk ? skal du grille fordi den er blank og kanskje får en litt mer solid overflate enn hobbylakk Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ser bra ut. bare en ting, hvorfor motorblokklakk ? skal du grille fordi den er blank og kanskje får en litt mer solid overflate enn hobbylakk ok. si ifra åssen den virker.. (tenker på mitt kabiss) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Pent bilde AutoExec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå