Gå til innhold

prosjekt TyphoonCube[utsatt på ubestemt tid :*(]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å jorda alle delene! Jeg har et trekab nå og har hatt i lego og jeg har aldri hatt noe problem! :thumbup: Det heter vel at man helst skal gjøre det, men men men.

bare for infoen sin skyld..

hvis du sprayer med "chrome" lakken. så vil den sverte av. og hvis du sprayer klar lakk over den igjen, blir den grå

trust me, har prøvd og feilet

Angåend krom på boks. Den inneholder egentlig bare aluminium som lager det fine gjenskinnet. Hvis du tar på det oksiderer det... det oksideres uansett litt etter litt. Det hjelper ikke med klarlakk, den oksidere også aluminiumen! Den reagerer med nesten alt! Det eneste jeg vet du kan gjøre er å pusse pusse pusse og polere polere polere! Skulle bare utfylle Diablito2k... Det hjelper heller ikke å pusse... i det øyeblikket sanpapir eller pussefille treffer lakken forsvinner effekten av krommet....

Lenke til kommentar
gjorde et par ville gjetninger, og den funker som en drøm :thumbup:

har nå fått trinnløs viftestyring på den enorme vifta.. mye bedre!

beklager den treige starten på denne loggen folkens.. lover at det blir mer action framover nå! :wee:

Det kunne kanskje ha gått med en Dimmer

(en slik du bruker til å dimme lys i hus)? :wee:

Lenke til kommentar

neh.. for vanlig lysdimmer justerer effekten (watt) og ikke spenningen (volt) ;)

krom på boks: en venn av meg prøvte å lakke kabinettet sitt i krom, men resultatet blei dårlig og lakken satt så elendig at han kunne skrape den av.. det han hadde skrapt av lot han ligge i et par uker før han gadd å fjerne det, og da var det blitt hardt som betong :)

så kanskje det er et lite håp for kromlakken likeve.. bare at det tar sinnsykt lang tid å gjennomherde den..

Lenke til kommentar

neh.. for vanlig lysdimmer justerer effekten (watt) og ikke spenningen (volt) ;)

..................

Hvor fikk du tak i den vifteløse styringen? je trenger også en slik til min pc, bare 12v men må tåle høy ampere fordi den skal justere alle viftene mine....

Endret av CorVette
Lenke til kommentar

jo, har vurdert å trekke grillen i ett eller annet stoff som støvfilter, men er redd det vil ødelegge litt av inntrykket.. eventuelt kan jeg trekke hele bunnen med filter fra hjørne til hjørne..

takker for positiv tilbakemelding.. :p dette er grunnen til at jeg la det ut både her og på bit-tech.. på bit tech har ting en tendens til å drukne i mengden og ergo få mye mindre tilbakemelding.. for eksempel har det ikke kommet en eneste kommentar på den siste updaten..

angående lakken: den er enda ikke ferdig.. skal slipe ned, rubbe og polere, så den forhåpentligvis blir SKIKKELIG speilblank ;)

Lenke til kommentar
en liten ting med den vifta:

- om den skal være i bunnen og suge inn luft, vil det ikke da bli en god del støv inni cuben din!?

Jævlig smooth likevel da..! :love:

Niks. Fordi all støv fyker rett ut igjen i toppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...