AutoExec Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 takker men det går sinnsykt mye lakk.. må sikkert ut å kjøpe like mye som jeg allerede har kjøpt.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Veldig bra! Noe sånt kunne jeg tenkt meg selv... men uten vifta da. Orker ikke vifte støy. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Bare lurer på hvordan du får den så blank, vil prøve på det selv, lager meg nemlib trekabinett, ser så fett ut Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Her står det MANGE bra tips.. utrolig bra guide.. tror ikke jeg kommer til å følge den til punkt og prikke men.. takes too much time for my liking Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) neineinei.. er ikke finish det der.. går for speil her edit: ser ut som serveren til websiden min er nede.. typisk edit2: yay.. oppe igjen Endret 23. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) tenkte jeg kunne vise et bilde av hvordan PC'en min ser ut for øyeblikket ser ut som kabinettet har spydd ut alle delene Endret 23. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du trenger ikke å jorda alle delene! Jeg har et trekab nå og har hatt i lego og jeg har aldri hatt noe problem! Det heter vel at man helst skal gjøre det, men men men. bare for infoen sin skyld.. hvis du sprayer med "chrome" lakken. så vil den sverte av. og hvis du sprayer klar lakk over den igjen, blir den grå trust me, har prøvd og feilet Angåend krom på boks. Den inneholder egentlig bare aluminium som lager det fine gjenskinnet. Hvis du tar på det oksiderer det... det oksideres uansett litt etter litt. Det hjelper ikke med klarlakk, den oksidere også aluminiumen! Den reagerer med nesten alt! Det eneste jeg vet du kan gjøre er å pusse pusse pusse og polere polere polere! Skulle bare utfylle Diablito2k... Det hjelper heller ikke å pusse... i det øyeblikket sanpapir eller pussefille treffer lakken forsvinner effekten av krommet.... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nice finish der ja!! Tøft med kuber, vil en jeg også, hmmm tenke tenke.... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 gjorde et par ville gjetninger, og den funker som en drøm har nå fått trinnløs viftestyring på den enorme vifta.. mye bedre! beklager den treige starten på denne loggen folkens.. lover at det blir mer action framover nå! Det kunne kanskje ha gått med en Dimmer (en slik du bruker til å dimme lys i hus)? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Det kunne kanskje ha gått med en Dimmer(en slik du bruker til å dimme lys i hus)? neh.. for vanlig lysdimmer justerer effekten (watt) og ikke spenningen (volt) krom på boks: en venn av meg prøvte å lakke kabinettet sitt i krom, men resultatet blei dårlig og lakken satt så elendig at han kunne skrape den av.. det han hadde skrapt av lot han ligge i et par uker før han gadd å fjerne det, og da var det blitt hardt som betong så kanskje det er et lite håp for kromlakken likeve.. bare at det tar sinnsykt lang tid å gjennomherde den.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Det kunne kanskje ha gått med en Dimmer(en slik du bruker til å dimme lys i hus)? neh.. for vanlig lysdimmer justerer effekten (watt) og ikke spenningen (volt) .................. Hvor fikk du tak i den vifteløse styringen? je trenger også en slik til min pc, bare 12v men må tåle høy ampere fordi den skal justere alle viftene mine.... Endret 24. juni 2004 av CorVette Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) går utifra at du mener trinnløs viftestyring kjøpte den på clas.. men er ganske dyr.. nesten 500kr Endret 24. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 går utifra at du mener trinnløs viftestyring kjøpte den på clas.. men er ganske dyr.. nesten 500kr Ja, men har du en link til den da? Må si at prosjektet ditt er konge Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Konge prosjekt AutoExec! Du har jobbet meget raskt, og fåt det sinnsykt bra sålangt. Speilfinish på lakken har du og fått. Stå på! dette kan du Endret 24. juni 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 en liten ting med den vifta: - om den skal være i bunnen og suge inn luft, vil det ikke da bli en god del støv inni cuben din!? Jævlig smooth likevel da..! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 jo, har vurdert å trekke grillen i ett eller annet stoff som støvfilter, men er redd det vil ødelegge litt av inntrykket.. eventuelt kan jeg trekke hele bunnen med filter fra hjørne til hjørne.. takker for positiv tilbakemelding.. dette er grunnen til at jeg la det ut både her og på bit-tech.. på bit tech har ting en tendens til å drukne i mengden og ergo få mye mindre tilbakemelding.. for eksempel har det ikke kommet en eneste kommentar på den siste updaten.. angående lakken: den er enda ikke ferdig.. skal slipe ned, rubbe og polere, så den forhåpentligvis blir SKIKKELIG speilblank Lenke til kommentar
cowai Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 en liten ting med den vifta:- om den skal være i bunnen og suge inn luft, vil det ikke da bli en god del støv inni cuben din!? Jævlig smooth likevel da..! Niks. Fordi all støv fyker rett ut igjen i toppen. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 en del vil nok legge seg på innsiden og på komponentene og.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) har for øvrig fått en del stæsj i dag også litt cola og skipper for å feire edit: fixa linkene Endret 24. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå