Raphaug Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 sinnsykt fet pc du lager AutoExec!! Hvis den blir like rå som skissene blir denne sinnsyk! Mulig noe av det beste jeg har sett her på forumet Likte denne skikkelig! Genialt med den digre vifta i bunnen I simply love it! Update da!! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) har nå fått kappet ferdig og limt/skrudd sammen alle delene (bortsett fra lokket såklart). Skal ut å kjøpe sandpapir og sparkelmasse i morgen.. noen som har noen tips angående hvilken type sparkelmasse jeg bør kjøpe? tenkte kanskje å dra på biltema å kjøpe en burk med polyester.. Endret 16. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det kommer litt ann på hva du skal gjøre videre... Sandsparkel er fantasktiskt.. med tanke på at det tørker fort, og er meget lett og bearbeide..... Det er dog ganske porøst. TOFT prosjekt..... Gleder meg til bilde-update Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 vil jo gjerne ha en ganske solid og hard overflate.. derfor tenkte jeg at karosserirepp kanskje var det rette. Polyester tror jeg skal bli ganske hardt uten å bli umulig å slipe.. kommer sikkert med noen bilder så snart jeg har kappa ferdig alle hullene og sparklet og grovslipt Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 vært og rana biltema i dag (gadd ikke lage to versoner siden jeg legger ut på bit-tech og.. regner med at de fleste kan greit engelsk) har fortsatt tro på at det går an å få en grei finish med biltemalakk.. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) En liten tanke.... Dersom sparkelmassen er veldig hard i forhold til resten av matrialene, risikerer du å pusse ned det som er rundt sparkelmassen.... Bør ha nogenlunde samme hardhet i sparkel og matrialer. Ellers...beskjeden handletur.....Kjøpte du bare den ene butikken?? Eller har kjeden fått ny dir.? Endret 17. juni 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) MDF er jo rimelig hardt det og.. så tror det skulle gå greit, selv om jeg ikke visste det kunne være noe problem har forresten testa den nå, og den er utrolig digg å jobbe med.. lett å slipe, men solid overflate... herder på ca 10 min var innom clas ohlson og.. dremet-bitsen, gummilista og silikonen er kjøpt der.. resten er fra biltema på alnabru Endret 17. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 bare for infoen sin skyld.. hvis du sprayer med "chrome" lakken. så vil den sverte av. og hvis du sprayer klar lakk over den igjen, blir den grå trust me, har prøvd og feilet Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hmm.. sverter den av selv etter at den er slipt ned, rubbet og polert? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 bare du ser på den, sverter den av.. den har ingen heft.. den suger rett å slett.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) I see.. jaja, bra den er så billig da siden jeg først har kjøpt den så må jeg vel teste den, men etter at jeg har funnet ut at du hadde rett: har du noen forslag til andre steder hvor de selger bedre kromlakk? (og nei, jeg har IKKE tenkt til å sende inn pumpa mi til kromming) Endret 17. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg vet dessverre ikke om andre steder hvor de har chrome lakk.... men de har det sikkert på maler-butikker e.l. det de selger koster vanligvis litt mer enn hos bil. men det er bedre kvalitete..spess på chrome.. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hvor mye støy produserer vifta??? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 veldig lite på lav hastighet og veldig mye på høy hastighet.. det kommer av at motoren er så og si lydløs, mens luftmutstanden på bladene bråker en del.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 veldig lite på lav hastighet og veldig mye på høy hastighet.. det kommer av at motoren er så og si lydløs, mens luftmutstanden på bladene bråker en del.. Så veldig bra ut dette, skal følge med på det. Når det kommer til den svære vfta, så har du sagt at du kjøpte den på clas, men er det er kontorvifte eller hva? fint om du kunne ha lagt ut en link... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg brukte super billig lakk fra Europris til alpha m, om du sjekker linken i siggen så ser du at finish ikke er problemet Lakken kosta 29 kroner boksen Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Så veldig bra ut dette, skal følge med på det. Når det kommer til den svære vfta, så har du sagt at du kjøpte den på clas, men er det er kontorvifte eller hva? fint om du kunne ha lagt ut en link... her har du den til venstre the_real_sp33d: takk for tipset.. kan se om de har noe bedre kromlakk der.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) flere bilder nar nå kappet ferdig det meste av hullene i kabinettet bortsett fra LCD-displayet som jeg bestemte meg for skulle settes foran harddiskene.. pluss en temperatursensor som skal vise vanntemperaturen.. har også testa lakken jeg kjøpte på den ene siden, og den ser veldig lovende ut det skal jo lakkes et par strøk til før den slipes med opptil 1800 våtslipepapir, rubbes og vokses/poleres regner med at jeg får LCD-displayet fra hammar.no i posten i morgen eller om ikke så lenge.. gleder meg Endret 23. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 nice ligner på.... ja en cube stå på Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vanvittig bra, helt konge Stå på, dette kommer til å bli bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå