Koffe Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ser supert ut! den vifta i bunn med riktig belysning... offtopic: ja 22mm MDF er übert å lage høyttaler kasser av, har laget en del av dem opp gjennom tidene. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) offtopic: ja 22mm MDF er übert å lage høyttaler kasser av, har laget en del av dem opp gjennom tidene. de blir rimelig übert tunge og men det er vel kanskje litt av poenget... edit: har nettop fått vite at planene mine om å dra 3 uker til india i sommer gikk i vasken fordi han jeg skulle dra sammen med blei kalt inn til flyvåpenet 25.juni... dette er selvsagt dritkjipt på en side.. på den annen side betyr det at jeg har masse ekstra tid i sommer til å bygge kabinett hadde det ikke vært for dette ville kabinettet sansynligvis ikke stått ferdig før godt utpå høsten... Endret 11. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ser najs ut! Stå på! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Bare lurte på hva slags prob du bruker til å lage tegningene ? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 svart på 2 ganger allerede.. men ok: www.sketchup.com Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 er det et annet sted man kan laste ned sketscup? jeg klarer ikke å registere meg,derav klarer jeg heller ikke å laste ned trial'n! Prosjektet ser sinnsykt bra ut! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 er det et annet sted man kan laste ned sketscup? jeg klarer ikke å registere meg,derav klarer jeg heller ikke å laste ned trial'n! Prosjektet ser sinnsykt bra ut! Endelig en med samma problem som meg Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Må ikke registrere deg for å laste ned trial vel? Eller driter jeg meg ut nå? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) kan ikke huske at jeg registrerte meg ihvertfall kan jo hende den ligger på www.download.com eller noe Endret 12. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ser artigt ut. Den store vifta var artig. Lurer på å sette en slik en i min og. Men tror ikke det blir bra.... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 grov fremdriftsplan: 1. bygge ferdig selve kassa, grovsparkle og grovpusse 2. lage fester til alt inventaret og sørge for at alt passer sånn det skal 3. kutte og montere vinduer 4. demontere alt! 5. finsparkle og finslipe 6. lakke kassa og alt annet jeg føler for å lakke.. litt småmodding mens lakken tørker 7. montere alt 8. pirkepirkepirkepirke denne er like mye for meg selv som for forumet.. litt lettere å vite hvordan jeg ligger an mulig jeg improviserer litt under veis.. har jo veldig lyst til å montere et av LCD-displayene fra hammar.no, men vi får se Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tøft, gleder meg til neste update allerede. finr prosjekt Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) takk takk... bare 2 dager igjen til eksamen nå.. etter det kan jeg starte for alvor edit: vet noen hvor de selger samme type ledning som brukes i PC'er? dvs til 5V, 12V og jord (rød, gul og svart) Endret 13. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 vet noen hvor de selger samme type ledning som brukes i PC'er? dvs til 5V, 12V og jord (rød, gul og svart) Clas Ohlson har det. I mange andre farger også. Da blir det lettere å matche themet ditt. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) noen flinke elektrikere her som kan "tolke" dette koblingsskjemaet for turtallsregulator? bare hva symbolene står for holder sikkert.. aner jo ikke hvilket symbol som står for vifta/apparatet som skal reguleres engang... Endret 15. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 gjorde et par ville gjetninger, og den funker som en drøm har nå fått trinnløs viftestyring på den enorme vifta.. mye bedre! beklager den treige starten på denne loggen folkens.. lover at det blir mer action framover nå! Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvor fikk du tak i sånn regulator da? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 på clas.. kosta nesten 500 men... Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 fine saker noe av det beste jeg har sett. jeg holder på med noe lignende bare litt mindre da, er det noe jeg bør huske på når det gjelder komponenter og treverk sånn som avstand fra treverk til HK osv. impressed Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 jeg bruker bare vanlige spacers som jeg skrur og limer fast i treverket tror jeg.. vurderer å ta en tynn kobbertråd og koble sammen alle festene til HW sånn at alt er jordet.. har ihvertfall hørt at jording kan bli et problem i trekabinetter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå