Gå til innhold

prosjekt TyphoonCube[utsatt på ubestemt tid :*(]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
offtopic: ja 22mm MDF er übert å lage høyttaler kasser av, har laget en del av dem opp gjennom tidene.

de blir rimelig übert tunge og ;)

men det er vel kanskje litt av poenget...

edit:

har nettop fått vite at planene mine om å dra 3 uker til india i sommer gikk i vasken fordi han jeg skulle dra sammen med blei kalt inn til flyvåpenet 25.juni... dette er selvsagt dritkjipt på en side.. på den annen side betyr det at jeg har masse ekstra tid i sommer til å bygge kabinett :w00t:

hadde det ikke vært for dette ville kabinettet sansynligvis ikke stått ferdig før godt utpå høsten...

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar

grov fremdriftsplan:

1. bygge ferdig selve kassa, grovsparkle og grovpusse

2. lage fester til alt inventaret og sørge for at alt passer sånn det skal

3. kutte og montere vinduer

4. demontere alt!

5. finsparkle og finslipe

6. lakke kassa og alt annet jeg føler for å lakke.. litt småmodding mens lakken tørker

7. montere alt

8. pirkepirkepirkepirke

denne er like mye for meg selv som for forumet.. litt lettere å vite hvordan jeg ligger an :)

mulig jeg improviserer litt under veis.. har jo veldig lyst til å montere et av LCD-displayene fra hammar.no, men vi får se ;)

Lenke til kommentar

takk takk... bare 2 dager igjen til eksamen nå.. etter det kan jeg starte for alvor ;)

edit:

vet noen hvor de selger samme type ledning som brukes i PC'er? dvs til 5V, 12V og jord (rød, gul og svart)

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar

noen flinke elektrikere her som kan "tolke" dette koblingsskjemaet for turtallsregulator? :dontgetit:

koblingsskjema.jpg

bare hva symbolene står for holder sikkert.. aner jo ikke hvilket symbol som står for vifta/apparatet som skal reguleres engang...

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar

gjorde et par ville gjetninger, og den funker som en drøm :thumbup:

har nå fått trinnløs viftestyring på den enorme vifta.. mye bedre!

beklager den treige starten på denne loggen folkens.. lover at det blir mer action framover nå! :wee:

Lenke til kommentar

jeg bruker bare vanlige spacers som jeg skrur og limer fast i treverket tror jeg..

vurderer å ta en tynn kobbertråd og koble sammen alle festene til HW sånn at alt er jordet.. har ihvertfall hørt at jording kan bli et problem i trekabinetter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...