Diablito2k Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 håper du skal støydempe godt da.. pga at når du setter kabinettet på toppen så sprer vibrasjonen fra kabinettet seg i hele skrivbordet.. (jeg har samme skrivebord selv) ikke et dårlig design iallfall Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) hehe.. vel nå skal jeg flytte etter sommeren da.. så det blir nok stående på gulvet tror jeg.. at jeg satte det på toppen av skrivebordet var mest for å vise størrelsen syns btw det ser ut som minst 2/3 av hele forumet har det skrivebordet Endret 4. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hehe, ja. Har et sånt her vi også. Men ikke til min pc though. En kamerat av meg har det også. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 prosjektet har nå offisielt eget navn og egen logo Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det første som slo meg var GameCube Håper for all del at det ikker er et sub-element du skal ha inn i det hullet, men kassen så veldig ut som en SUB Haha, akkurat det samme jeg tenkte! Genialt. Men jeg tror ikke vibrasjoner ville vært det verste fra en sub; tenk den sinnsyke magneten da... Du får ha lykke til med kabinettet! Drømmer om å bygge selv, så inspirasjon mottas gledelig! PS: MDF er jo byggemateriale for høyttalere... Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvilket program har du brukt for å lage 3d skissene? Tenkte jeg må få tak i et slikt program siden jeg skal lage en "media pc" snart. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 sketchuphttp://www.sketchup.com sketchup ja Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 dette kan bli bra. Det du kan gjøre er å polstre toppen litt. så du kan bruke pcn som krakk til å ha beina oppå. Polstre rundt hølene til radioatoren og vifta Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 skal vi se.. polstre? vindu? polstre? vindu? ... vindu! Lenke til kommentar
loveland Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 1.Hvordan er du så sinnsykt god i sketchup?! Har holdt på med trial versonen et par timer enda men fortsatt ganske så for meg... 2.Hvor mye betalte du for viften? 3.Kult prosjekt! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 1: øvelse gjør mester osv.. 2: 400 på clas det finnes mange billigere, men det hadde liksom ikke blitt det samme med plast syns jeg 3: takker! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 skal vi se.. polstre? vindu? polstre? vindu? ... vindu! kan polstre rundt vinduet da.. da har du i hvertfall fiksa plasseringa av den saken der Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 er ikke så kjempemye flate å polstre etter at jeg har montert L-vinduet og dvd-vinduet da.. Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 1.Hvordan er du så sinnsykt god i sketchup?! Har holdt på med trial versonen et par timer enda men fortsatt ganske så for meg... 2.Hvor mye betalte du for viften? 3.Kult prosjekt! 1. Bruk tid til å se på demofilmene som ligger under hjelp Tutorials-> Video Tutorials. ... For å få noen komponenter til Sketchup (hovedkort , vifter , hdd osv) kan du titte på http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=46003 .. Møbler og stasj finner du på de ofisielle sidene til Sketchup ... (og en del her http://www.objectivenetworks.net/browse.php) Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 http://www.3dmodelsharing.com/ er også fin Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 da skrur jeg av PC'en og skrur den helst ikke på igjen før tirsdag neste uke når jeg er ferdig med fysikk-eksamen (trenger sårt en uke å lese på uten forstyrrelser ) kjeft på meg hvis jeg poster her før det! Eier ikke selvdisiplin! regner med at det kommer noen updates tidlig i neste uke.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Klarte ikke vente lengre med å begynne nå, så litt spontant er jeg herved i gang Denne kjedelige plata med MDF (hvis du ser bortifra dama) skal jeg prøve å forvandle til et forhåpentligvis ikke like kjedelig kabinett! 1: Dama jeg måtte ofre til høyere makter for å få gjennomført prosjektet. (trengte materialene ) 2: Destruksjon og konstruksjon i perfekt harmoni! 3: Hunden min er gal etter hansker... 4: Oversikt over kabinettet så langt med et ødelagt HK og vifta satt inn for å gi et bedre inntrykk av det. også fikk jeg et forslag i bit-tech her: sette gitter istedenfor vidu i toppen og sette radiatorene under.. det blir litt dårligere innsyn i kassa, men det hadde vært fint å slippe to ekstra vifter på radiatorene ved at luftstrømen fra den store vifta går rett mot dem.. hva syns dere om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå