Gå til innhold

prosjekt TyphoonCube[utsatt på ubestemt tid :*(]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. vel nå skal jeg flytte etter sommeren da.. så det blir nok stående på gulvet tror jeg.. at jeg satte det på toppen av skrivebordet var mest for å vise størrelsen

 

syns btw det ser ut som minst 2/3 av hele forumet har det skrivebordet :p

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar
Det første som slo meg var GameCube ;)

Håper for all del at det ikker er et sub-element du skal ha inn i det hullet, men kassen så veldig ut som en SUB :)

Haha, akkurat det samme jeg tenkte! Genialt. Men jeg tror ikke vibrasjoner ville vært det verste fra en sub; tenk den sinnsyke magneten da... :D

 

Du får ha lykke til med kabinettet! Drømmer om å bygge selv, så inspirasjon mottas gledelig!

 

PS: MDF er jo byggemateriale for høyttalere... ;)

Lenke til kommentar
1.Hvordan er du så sinnsykt god i sketchup?! :dribble:

Har holdt på med trial versonen et par timer enda men fortsatt ganske så :hmm: for meg...

 

2.Hvor mye betalte du for viften?

 

3.Kult prosjekt! :w00t:

1. Bruk tid til å se på demofilmene som ligger under hjelp Tutorials-> Video Tutorials. ...

 

For å få noen komponenter til Sketchup (hovedkort , vifter , hdd osv) kan du titte på http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=46003 ..

 

Møbler og stasj finner du på de ofisielle sidene til Sketchup ... (og en del her http://www.objectivenetworks.net/browse.php)

Lenke til kommentar

da skrur jeg av PC'en og skrur den helst ikke på igjen før tirsdag neste uke når jeg er ferdig med fysikk-eksamen (trenger sårt en uke å lese på uten forstyrrelser ;) )

kjeft på meg hvis jeg poster her før det! Eier ikke selvdisiplin!

 

regner med at det kommer noen updates tidlig i neste uke.. :)

Lenke til kommentar

Klarte ikke vente lengre med å begynne nå, så litt spontant er jeg herved i gang :)

Denne kjedelige plata med MDF (hvis du ser bortifra dama) skal jeg prøve å forvandle til et forhåpentligvis ikke like kjedelig kabinett!

 

1: Dama jeg måtte ofre til høyere makter for å få gjennomført prosjektet. (trengte materialene ;) )

cubeRL4-400.jpg

 

2: Destruksjon og konstruksjon i perfekt harmoni!

cubeRL2-400.jpg

 

3: Hunden min er gal etter hansker...

cubeRL3-400.jpg

 

4: Oversikt over kabinettet så langt med et ødelagt HK og vifta satt inn for å gi et bedre inntrykk av det.

cubeRL1-400.jpg

 

 

også fikk jeg et forslag i bit-tech her: sette gitter istedenfor vidu i toppen og sette radiatorene under.. det blir litt dårligere innsyn i kassa, men det hadde vært fint å slippe to ekstra vifter på radiatorene ved at luftstrømen fra den store vifta går rett mot dem.. hva syns dere om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...