AutoExec Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) oki.. har sittet lenge og lurt på hvordan jeg skal bygge det neste kabinettet mitt.. vært innom ganske mange rare ideer, men landet til slutt på dette hele saken blir ca 45cm høy fra gulvet og får 40x40cm flate. Skal bruke 1,5cm mdf-plater til det meste.. designet er vel ikke 100% klart, så jeg tar gjerne imot innspill og kritikk og whatnot det 35cm store hullet i bunnen blir en... overraskelse beina tenkte jeg å lage av plexi-staver som jeg borrer et hull i ovenfra og et stykke nedover og setter i leds så det forhåpentligvis ihvertfall ser "litt" ut som den flyr.. i mørket.. kanskje.. grunnen til at den er hevet litt over bakken er... ermm.. hemmelig (har noe med overraskelsen å gjøre.. blir vel ikke så ekstremt vanskelig å gjette den nå, men jeg holder kjeft likevel ) selve designen på vinduene er jeg rimelig fornøyd med.. pumpa må jo såklart lakkes og pusses og poleres i og med at den blir så synlig (LEDS!!) Strømforskyningene skal stå uten deksel så man kan se rett inn på elektronikken i fronten.. må vel kanskje pynte litt på dem og da.. noen som kjenner noen gode warhammermalere? og sisnt men ikke minst: trenger et navn på den saken her.. forslag? edit: ehem.. litt problemer med bildene her.. kommer straks fixed Endret 9. september 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Denne burde vætr på worklog ikke case mods Bildene burde vært litt mindre. Elles så blir dette et nice prosjekt. Lykke til. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 gi meg 2 min så er bildene mindre.. dette er vel strengt tatt ikke en worklog enda siden jeg ikke har startet jobben enda og ikke vil starte før jeg er ferdig med alle eksamenene om 2 uker.. hvis jeg orker å vente så lenge når det blir en worklog vil jeg selvsagt poste under worklogs.. eventuelt be en moderator flytte denne tråden.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ser ikke dumt ut Noe forteller meg at det er en vifte du skal ha i hullet. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 kanskje... hvor mye forskjellig kan man egentlig bruke et svært høl i kabinettet til? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hehe, noen modder bordvifter inn i PC`ene sine, jeg modder PC vifter til bordvifter Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Grooveyy!! BTW du har forsatt den råeste siggen! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hehe, noen modder bordvifter inn i PC`ene sine, jeg modder PC vifter til bordvifter hehe.. plz.. ikke bruk bordvifte som bordvifte og kabinettfivte som kabinettvifte lissom moddes skal det! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det første som slo meg var GameCube Håper for all del at det ikker er et sub-element du skal ha inn i det hullet, men kassen så veldig ut som en SUB Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) haha.. sub.. det hadde vært noe.. er litt bekymret for vibrasjoner da nei, det blir nok en vifte ja.. har vært og kjøpt den nå og den blåser helt sinnsykt.. han på clas sa at den skulle være "i utgangspunktet lydløs". lydløs var den ikke, men skjønte hva han mente da jeg tok av bladene.. motoren i seg selv er fullstendig lydløs ... er bare luftmotstanden til bladene som bråker! Endret 2. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Helvette. Skikkelig nice konsept. Likte utformingen av cuben, og plexi-gassene var veldig bra plassert! Bra design! Gleder meg virkelig til å se om du får det til. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 off-topic: hvilket programm bruker du til å lage de modellene Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 sketchup http://www.sketchup.com Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) noen små forandringer testa å sette inn vindu bak og flytte radiatorene til toppen av kabinettet.. håper å slippe unna med bare den store vifta i bunn som blåser opp derfor snudde jeg radiatorene for at airflowen skal treffe dem bedre.. hva syns dere om dette? er ikke noe proble med overtrykk ihvertfall.. den vifte lager orkan og så bare for å fullføre designet tenkte jeg å frese inn en neonwire eller ett eller annet med samme form som vinduene på høyre side av kabinettet.. eller blir dette forkjedelig? for mye av samme formen hele veien rundt? for åpent? Endret 2. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) har du bilde av den vifta? edit: ok, hadde vel egentlig ikke tenkt til å legge ut så mye her.. begynner i bli enig i at den passer bedre under worklogs nå! gidder en moderator å flytte den for meg? på forhånd takk Endret 2. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
opticus Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) du har glemt å legge til nicket ditt på alle filnavnene EDIT1: byttet filnavn på alle filene for deg nuh EDIT2: kult prosjekt forresten lykke til videre Endret 2. juni 2004 av opticus Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) *kremt* vel og bra det, men gidder du å fortelle meg hva du har gjort med filnavnet og? kjekt å vite så jeg kan bytte navn på linkene edit: never mind... men du glemte å bytte på bildene de 4 første thumbsene linker til.. kan jo gjøre det selv, men da blir det liggende 2 kopier av alle 4 bildene der.. Endret 2. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 der ja.. takker en eller annen for at han/hun flyttet tråden satte kabinettet inn i et bilde av skrivebordet mitt for å gi litt inntrykk av størrelsen.. linjene stemmer ikke helt men... eller har jeg gått tilbake på det med å sette radiatorene i toppen.. kjølinga blir sikkert bedre, men utseendemessig syns jeg det blei mye bedre med bare vindu i toppen... jeg får heller sette på et par 120mm vifter på dem hvis jeg ser det blir for dårlig luftstrøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå