trille Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Bruker .NET .. Programmerer i c++, men har noe i visual basic som jeg gjerne vil bruke.. Hvordan mekker jeg dette? hvordan få c++ applikasjonen til å kalle/bruke noe som er skrevet i visual basic? Takk! Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Om du har koden kan du sikkert uten store anstrengelser konvertere den til VB.Net. Hvis du kun har DLL'en kan du bruke interop. I VS.Net er det bare å legge til DLL'n via references så skjer alt automatisk. Om du ikke bruker VS.Net så finner du sikkert noe her: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...nterop+.net+DLL Lenke til kommentar
trille Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Kan jeg konvertere vb-koden til c++ istedet? og hvordan gjør man dette? Bruker VS .NET ja. Takk! Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...vert+vb+c%2B%2B Tror det blir vanskelig å finne noe for å konvertere VB til C++, men du får prøve... Uansett så er det få/ingen av de konverteringsprogrammene som fungerer 100% perfekt. Hvis det ikke er alt for mye kode så kan du vel bare skrive det om selv. Hvis du klarer å skrive C++ kode så er det rimelig enkelt å forstå VB koden... :-P Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 koden trenger vel ikke være i vb.net for at man skal kunne bruke den i en .net applikasjon? en omskriving bør uansett ikke kreve alt for mye. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det letteste er å kompilere en dll, skrive om kan ta litt tid. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Henger meg med resten. Lag en DLL av den. Koden er stort sett kjapp nok uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå