Anders81 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Strange Stuff Forandrer kanskje navnet senere, skal være litt morsomme rants og sånn, ikke noe stort. Helst ikke w3c test den enda, skal fixe det imorgen, har kun testet den i IE og 1024x768 også, igjen fixes imorgen Men, hva synes dere om designet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 rent og pent design, men bakgrunnen var ikkje heelt min smak. Linkene e for store. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Syns du har fått til et greit design, men her er i hvertfall noen av mine synspunkter: - Vet ikke helt om jeg lite tekstfargen (oransj) - Når du har greid å lage et div-design, er det vel ganske kjipt å ha en eller to tables i koden? - Fjern den Copyright-greia nederst, lag heller en skikkelig footer. - Putte det lille stilarket du har i html-koden inn i CSS-fila? - Kanskje også vurdere en annen background? Men det er mulig det bare er meg. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tjaaaa... + Oversiktlig layout. + Godt markerte overskrifter! - Header! Fargen knæsjer dårlig til bakgrunnen, pluss at den så litt ps-begynner ut! - Bakgrunnen! Likte ikke mønsteret eller fargen. - "Footer" (copyright) - Menyen (kjedelig, ser litt feilplassert ut, stoooore linker!) Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg synes denne siden var utrolig bra. Bakgrunnen. Fargevalget. ALT. Digget spessielt fargekombinasjonene i headeren. Eneste minuset. vist det skulle være noe er Teksten strange stuff i den sorte bobla. Bare forandle LITT på den. Bra gjort Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Alt i alt en grei side med for store linker, diffus bakgrunn og litt kjedelig banner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå