DocJ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Hei. Sitter på ett lan nå som jeg akkurat har kommet på. Satte meg ned spillte en runde Call Of Duty og fortsatte med litt annen småtterier på pc'en. Så plutselig begynte lyden og alt å hakke hvert 4 sekund eller noe lignende, men det rare er at det bare skjer når jeg har nettverks kabelen i! Tar jeg den ut forsvinner problemet med engang. Jeg antar at dette er ett virus og har gjort alt fra virsu scan og scandisk. Kjørt sikkerhetsmodus med alle sjekke osv! installert sasser og blaster fix, min ingenting ser ut til å funke? Kan også si at jeg har prøvd å avinstallere nettverkskortet noe som ikke fungerer å gjøre. Også testet med forskjellige nettverksledninger! Noen som har noen råd å tips? Takker for alle svar Endret 2. juni 2004 av jono.kx Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sikker spyware... Få tak i Adaware og/eller Spybot. Husk også å oppdatere referansefilene til programmene. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Sikker spyware... Få tak i Adaware og/eller Spybot. Husk også å oppdatere referansefilene til programmene. Har kjørt Ad-aware ett par ganger også uten at det gjorde noe forskjell i går. Tror jeg bare prøver å installere windows på nytt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sikker spyware... Få tak i Adaware og/eller Spybot. Husk også å oppdatere referansefilene til programmene. Har kjørt Ad-aware ett par ganger også uten at det gjorde noe forskjell i går. Tror jeg bare prøver å installere windows på nytt. Kan du ikke sjekke prosess listen med oppgavebehandleren/Task Manager? Der ser hvilke prosesser som tar ressursene. Tviler på at en reinstallering fikser dette.. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Sikker spyware... Få tak i Adaware og/eller Spybot. Husk også å oppdatere referansefilene til programmene. Har kjørt Ad-aware ett par ganger også uten at det gjorde noe forskjell i går. Tror jeg bare prøver å installere windows på nytt. Kan du ikke sjekke prosess listen med oppgavebehandleren/Task Manager? Der ser hvilke prosesser som tar ressursene. Tviler på at en reinstallering fikser dette.. Har sjekka Task Manager, det er det jeg syntes er så rart, det står ikke hva som bruker alle ressursene!! Kommer sånn av og på 60% cpu load! Men jeg har formatert nå, og nå funker det knall igjen edit: skrivefeil Endret 3. juni 2004 av jono.kx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå