kaiern Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 HVa er galt med Black da? Skjønner meg ikke på noen folk her Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 HVa er galt med Black da? Skjønner meg ikke på noen folk her Ingenting galt med albumet, bortsett fra at det (etter min mening) ikke kan måle seg med de før. James mister noe av sjarmen i vokalen fra justice Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Pøøøøøhh *oppgitt* Jaja det bra folk er forsjellige Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil si "old-school" Metallica er albumene til og med '...and Justice for all'. The Black Album og Loadene er mere "radio-vennlige" (hvis noen skjønner hva jeg mener) enn de foregående. Metallica ble tatt inni husvarmen liksom St.Anger er i en skole for seg forløpig... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) S&M synes jeg er helt genial...bortsett fra One, syns Symfoni orkesteret ødeleger den. En annen live cd/pakke som er helt genial er Live Shit, Binge and Purge! Har rippa den i AAC format i 322kbps, sinnsykt digg å høre på! Elsker når de spiller One der. Er forresten enig med resten av folket, kill til justice er definitivt de beste, hakke no imot de andre, liker med og, men de er de beste rettogslett Endret 3. juni 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil si "old-school" Metallica er albumene til og med '...and Justice for all'. The Black Album og Loadene er mere "radio-vennlige" (hvis noen skjønner hva jeg mener) enn de foregående. Metallica ble tatt inni husvarmen liksom Skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå