Mira Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har en ISDN-linje (ja, jeg vet det ). Problemet er at mange ganger blir nettet plutselig fryktelig tregt. Kjører daglig ad-aware og spyware. Finnes det en måte å for å finne ut samtlige prosesser som bruker båndbredde? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) tcpview fra sysinternals er vel et gratis og greit alternativ.. http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/tcpview.shtml Endret 1. juni 2004 av JimL Lenke til kommentar
Federisco Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Du burde sjekke ut Net Limiter (www.netlimiter.com).. den lar deg se alle prosesser og programmer som bruker internett, hvor mye hver og en av dem bruker, OG ikke minst lar den deg begrense båndbredden de får bruke. Spesielt nyttig hvis du får bruk for det siste.. *host*hark*crackbar*atsjo*prositt* Endret 1. juni 2004 av Federisco Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Netlimiter.com Edit. der var jeg 1 min fir seint ute gitt Endret 1. juni 2004 av ostepopp Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 *host*hark*crackbar*atsjo*prositt* Om man kan bruker programvare, bør man også kjøpe den. Lenke til kommentar
Federisco Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 *host*hark*crackbar*atsjo*prositt* Om man kan bruker programvare, bør man også kjøpe den. Det finnes alltids fattige studenter med kronisk hoste. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det finnes alltids fattige studenter med kronisk hoste. Det er ingen unnskyldning, tyveri er galt uansett. Et annet alternativ er http://www.homeqos.com/ Lenke til kommentar
Mira Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Takker for svar folkens:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå