fredde Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har lett i 20 minutter på Telenors hjemmesider om hvordan man kan slå av mobilsvar. Dette tjener tydeligvis Telenor fett på siden de ikke noen steder informerer om hvordan man kan slå den av. Please give me som help Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det mobilsvar i praksis er, er at den bare oversetter telefonsamtalene over til mobilsvar-nummeret dersom du ikke har svart innen X sekunder. Det du kan gjøre, er å gå på samtale/OVERFØRINGSinnstillingene dine og avbryte alle overføringer e.l. Husker ikke koden du må/kan taste for dette, men det dreier seg hovedsaklig om å få telenor til å la være å sette over telefonen. Lykke til Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg tror du ikke trenger å slå av den i det hele tatt. Bare ikke bruk Mobilsvar, så blir den slått av automatisk. Kjøpte kontantkortet mitt og fikk med Mobilsvar, men brukte det aldri. Etter et par uker, så hadde jeg ikke mere Mobilsvar. Håper det hjelper Endret 1. juni 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Gå på menyen for viderekobling. Deaktiver alle viderekoblinger. Så er dritten borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå