kzza Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg har formatert en pc no, også når eg var ferdig så fynket ikke internett, så skulle jeg inn å sjekke på Networks Connections men det var ingen iconer der..Hmm.. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Spesifisere.. Hvilket Hovedkort har du? Lagt inn driverne til det? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du har antageligvis ikke lagt inn drivere til nettverkskortet. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 dimdal har 99% sikkert det riktige svaret. Du må ha driveren til nettverkskortet ditt. For å se om dette stemmer, høyreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare ->enhetsbehandeling. Her ser du hvem som mangler drivere... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 dimdal har 99% sikkert det riktige svaret. Du må ha driveren til nettverkskortet ditt. For å se om dette stemmer, høyreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare ->enhetsbehandeling. Her ser du hvem som mangler drivere... Jepp, og for å utdype det litt mer.. de elementene på lista som det står et gult utropstegn ved mangler drivere eller har andre problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå