LordBendtner Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har et problem her. Skal kjøpe radeon x800pro, men vet ikke hvilket merke jeg skal kjøpe. Sapphire-kortet koster 3889kr, mens Club3d-kortet koster 3585kr. Kommer det på det samme hva jeg velger, og får jeg samme ytelsen? Får jeg i heletatt noe igjen for de 300kr. ekstra hvis jeg kjøper Sapphire-kortet? Jeg har i tillegg en strømforsyner på bare 220W(shuttle).. holder det til en harddisk på 250gb, P4 3ghz, 512mb pc3200 og plextor dvd-brenner? i tillegg skal jo x800 inn.. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har i tillegg en strømforsyner på bare 220W(shuttle).. holder det til en harddisk på 250gb, P4 3ghz, 512mb pc3200 og plextor dvd-brenner? i tillegg skal jo x800 inn.. Høres svært usansynlig ut. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvis du er interesert i å modde kortet ditt sånn at det får 16 pipelines (xt) så kan det være lurt å vente litt, det ryktes at det går veldig bra med sapphire sine kort mens man ikke får det til på andre. Strømforsyningen din er nok i aller minste liten, om du har muligheten til å bytte den ut mot en 350 eller 400w burde det gå veldig bra. Kan du ta Atx faktor strømforsyning i din shuttle? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kjøp en SilentX 250W PSU på netshop ! Skal ha AMD64 oppsett med omtrent samme konfigurasjon.. Stillere PSU også! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) kjøp IKKE Sapphire sitt for 3800kr men PC sitt for 3800:D Endret 2. juni 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet hva forskjellen i bundle er? Har sjekka ut litt, men finner ingenting ut om Club3D sin bundle. Vurderer å endre bestillingen min fra Sapphire til Club3D. Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) kjøp IKKE Sapphire sitt for 3800kr men PC sitt for 3800:D Hvorfor det? Ifølge det jeg har lest på forumer er Sapphire kortene mer overklokkingsvennlige og de er demed best sucsessrate på XT moddinga + at de er meget bra overklokkere. Har selv bestilt Sapphire og bare lest positive ting om de på alle tester jeg har funnet. Sjekk Sapphire X800 Review tråden så finner dere ut mer om bundlen Endret 2. juni 2004 av fixxer Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Kjøper det hos pcutstyr.no koster 200kr mindre enn PC og ASUS.. Dessuten har de også flest "fungerende" moddinger til XT! Ifølge det jeg har lest på forumer er Sapphire kortene mer overklokkingsvennlige og de er demed best sucsessrate på XT moddinga + at de er meget bra overklokkere. Dette er egentlig litt rart siden både PC, Club3D og Connect3D har samme kortet.. Eneste forskjellen er såvidt jeg vet klistremerket og bundle! Endret 2. juni 2004 av IwwY^^ Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 her er tråden forresten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=251965 Hvilket kort var det du gikk for? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg har i tillegg en strømforsyner på bare 220W(shuttle).. holder det til en harddisk på 250gb, P4 3ghz, 512mb pc3200 og plextor dvd-brenner? i tillegg skal jo x800 inn.. Joda det går fint! kKjørte radeon 9800pro@xt, 2x160gb hardisker, cd-rom, 2x512mb ram og en ekstra 80mm vifte på med min shuttle PSU på bare 200w. x800pro skal vist også bruke mindre strøm enn 9800pro. EDIT: Og en AMD Athlon XP 2700+@2250 Endret 2. juni 2004 av bensinkanna Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Noen som vet hva forskjellen i bundle er? Har sjekka ut litt, men finner ingenting ut om Club3D sin bundle. Vurderer å endre bestillingen min fra Sapphire til Club3D. Powercolor bundle Sapphire leverte altså ikke med webkamera, så ergo så vet ikke jeg. Club3d har jeg ingen anelse om hva de leverer... EDIT: Megabommert Endret 2. juni 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kjøp en SilentX 250W PSU på netshop! Skal ha AMD64 oppsett med omtrent samme konfigurasjon.. Stillere PSU også! Shuttelen med amd64 har allerede en SilentX 250w Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet hva forskjellen i bundle er? Har sjekka ut litt, men finner ingenting ut om Club3D sin bundle. Vurderer å endre bestillingen min fra Sapphire til Club3D. Powercolor bundle Sapphire leverte med Webcamera om jeg ikke husker feil. Club3d har jeg ingen anelse om hva de leverer... Det er Asus sitt som leveres med webcam. Ble mangen qutote her Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet hva forskjellen i bundle er? Har sjekka ut litt, men finner ingenting ut om Club3D sin bundle. Vurderer å endre bestillingen min fra Sapphire til Club3D. Powercolor bundle Sapphire leverte med Webcamera om jeg ikke husker feil. Club3d har jeg ingen anelse om hva de leverer... det er Asus som leverer med webcam men det er skikkeli dåli!" Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg antar at Club3D sin bundel er fatteslig. Ser at de på eldre kort har levert Comanche 4 + en haug med spilldemoer. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hehe, er nok ikke så stor nei! Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hvilket kort var det du gikk for? Sannsynligvis går jeg for sapphire! Tar ikke sjangsen på club3d sitt kort. Gleder meg til rå ytelse (har fx5200 nå ) Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hvorfor var valget mellom sapphire og club3d? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hvorfor var valget mellom sapphire og club3d? Jeg skal bestille fra mpx, siden jeg bestiller pcn derfra.. må i tilfelle bestille en annen plass men da får jeg ekstra frakt Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet hva forskjellen i bundle er? Har sjekka ut litt, men finner ingenting ut om Club3D sin bundle. Vurderer å endre bestillingen min fra Sapphire til Club3D. Powercolor bundle Sapphire leverte med Webcamera om jeg ikke husker feil. Club3d har jeg ingen anelse om hva de leverer... det er Asus som leverer med webcam men det er skikkeli dåli!" Bommet der ja. Ikke så greit å huske alt hele tiden, selvom jeg skulle sjekket bedre. Vel, innlegget er rettet på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå