Andreas1 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hei har kjøpt et nytt twinMOS 256 mmc kort til min N6600. har itilegg en lexar multicard reader. problemet er at jeg ikke får åpnet minnekortet. når jeg f.eks har minnekortet i kortleseren. og finner den eksterne hardisken og jeg trykker på den. kommer det opp. minnekort må formateres (eller noe sånt) trykker på formater. den starter med så kommer meldingen opp. minnekort kan ikke formateres. hva kan jeg gjøre? noen som har lignende problem? på forhånd takk! mvh Andreas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hei har kjøpt et nytt twinMOS 256 mmc kort til min N6600. har itilegg en lexar multicard reader. problemet er at jeg ikke får åpnet minnekortet. når jeg f.eks har minnekortet i kortleseren. og finner den eksterne hardisken og jeg trykker på den. kommer det opp. minnekort må formateres (eller noe sånt) trykker på formater. den starter med så kommer meldingen opp. minnekort kan ikke formateres. hva kan jeg gjøre? noen som har lignende problem? på forhånd takk! mvh Andreas har du ikke formatere det i mobilen da? Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 takk for raskt svar! men hvordan formaterer jeg minnekortet i mobilen da?? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Minnekort og formater minnekort? På innstillinger eller noe, husker ikke helt... På 6230 kan du hvertfall gå på minnekort og trykke valg -> formater minnekort. Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 takk, prøvde dette og fikk tilsynelatende formattert kortet. la deretter inn endel bilder, .sis filer og musikk. via minnekort leseren. så da jeg puttet minnekortet inn i mobilen igjen. stod det, ingen minnekort på galeri. og når jeg gikk på extra > minnekort kom mld opp minnekortet korruptert elns (har på engelsk) og det ber meg formattere kortet på nytt. hva gjør jeg galt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå