kristianv Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvis dere sammenlikner 7610 og 6600 på nokias web-side ser dere at det er skrevet "Ja" på IR-port: Nettverk Nokia 7610 Nokia 6600 Trippelbånd Ja Ja WCDMA (3G) Nei Nei GPRS Ja Ja TCP/IP Ja Ja HSCSD Ja Ja IR-port Ja Ja Bluetooth Ja Ja Dette betyr at vi kan bruke mobilen som fjernkontroll dere! Og selvsagt er det noen som bruker IR istedetfor bluetooth til overføring. Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hva blir egentlig hovedforsjellen mellom disse to? n7610 og n6600 ? har en 6600 men er vel lite vits å bytte ut? så vidt jeg forstår er det i hovedsak strl og designet?! eller tar jeg helt feil nå?? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Merkelig.... Da vi var på CeBIT og snakket me Nokia, poengterte de faktisk at 7610 ikke skulle ha IR. Rart hvis de i ettertid skulle forandre på dette. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm...7610 har et mye bedre kamera (1 megapixel). Og støtter bedre vido-opptak. MEn dette er det mange poster om fra før av. Søk litt. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 levlex: De har sikkert funnet ut at det passet seg med IR-port likevel. Tror kanskje de har endret på endel siden CEBIT. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) edit: Beklager dobbeltpost. Tror forumet slet litt nå, men kan sikkert være min linje som hadde noe problemer uansett Endret 1. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 levlex: De har sikkert funnet ut at det passet seg med IR-port likevel.Tror kanskje de har endret på endel siden CEBIT. inntill det er noen bilder som viser denne ir-porten velger jeg å tro at dette kun er en glipp på nokia sine sider.. alle prototypene har vært uten IR, og det står fortsatt ingenting !her! om IR... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nokia sine nettsider er ikke til å stole på. Har de forresten endret på minnekapasiteten til 7250? Den som på nokia.no va 725kb, mens den på nokia.com/i virkeligheten var 4mb... Jaja, det ska'kkje vari lett! Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hmmm...jo vi får se. Vært kjempebra hvis den hadde fått IR, stereo, radio (!) og alt sånn! Da hadde nokia vært flinke! Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Enig med arehei, dette er nok en glipp på nokia.com Ingen av de 7610'ene vi har er utstyrt med IR-port og det å legge inn en slik port så sent tror jeg ikke Nokia gjør... Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Enig med arehei, dette er nok en glipp på nokia.comIngen av de 7610'ene vi har er utstyrt med IR-port og det å legge inn en slik port så sent tror jeg ikke Nokia gjør... hadde lignet mer på nokia og komme med en 7610i som er 7-800 kr dyrere i slutten av juli, med nye farger på dekslene og Ir-port. men ja, hadde vært strålende med stereo, hvis den har det blir det nok min neste mobil. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Helt enig med arehei.. Ser jeg den porten så skal jeg tro det.. Men joda, de har nok endret mye siden CeBit. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 tror nokia har valgt å kutte ut IR på de nye proff telefonene dems som 7610 de vil nokk at flere skal bruke bluetooth sån at de med gamle telefoner som ikke har bluetooh ikke kan sende noe til nyere telefoner derfor vil flere kjøpe nyere telefoner med bluetooth. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Tror ikke at et så stort og målrettet firma som nokia tenker slik. Tror heller de vil markere at IR er ut og bluetooth inn. Samt vise at 7610 er en mobil ikke beregnet på forretning/bedrift men ungdom og slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå