Acid Burn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) hei alle sammen! Jeg holder på med en mod jeg kaller Green Dragon Jeg skriver en work log på Bit-Tech så for de som kan engelsk kan følge med på utviklingen (veit ikke om det er lov til å bare legge ut en link til en anne side jeg... ) Dette er min første mod, men dere kan rise/rose meg så mye dere orker Project Green Dragon! Hmmm... denne mailen burde kanskje ligge under worklogs... Endret 1. juni 2004 av Acid Burn Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 dritbra såklart drager er kult.. ser det er delte meninger om hva som er best av bondo og vindu.. jeg tror det blir fett med den lille dragen gravert i døra ihvertfall Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 stilig vri på side døren må jeg si pent arbeid. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Bra modd Du må ha vifte grillen framme den var tøff. lykke til videre Endret 2. juni 2004 av peet-79 Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Takker (Btw.. the er autoexec som fåreslo at jeg skulle kutte vekk den ene kanten inni kabinettet for at jeg skal kunne lukke døra.. ) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er det bare jeg som ikke ser noe.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) blitt blind? hvis du mener om linken ikke funker så funker den helt fint for meg... hvis du mener at bildene på bit-tech ikke funker så funker de også flott for meg.. spesifiser litt Endret 5. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) WOW skulle ønske jeg var så god når tror du den blir ferdig? hvilket program bruker du til å lage en sketch av hele greia? Endret 6. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 skikkelig stilig ! utrolig fin drage ! Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) www.sketchup.com tror jeg takker Endret 6. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå