Gå til innhold

Min nye skjerm

pax1

Anbefalte innlegg

Endelig kom den; min nye Dell 2001FP.

Førsteinntrykket er: Fantastisk!!!!! Testet så vidt i spilling (UT2004) og det jeg var mest "bekymret" for, "ghosting" eller etterslep, er i praksis ikke synlig (så vidt jeg kan se i alle fall). Meget gode justeringsmuligheter samt godt, skarpt bilde, gjør at jeg så langt er strålende fornøyd :thumbup::dribble:

Nå har jeg lyst på nytt skjermkort også.. selv om det nesten føles litt "råflott" å pensjonere min 9700 pro. Vil det være et stort skritt opp i ytelse til X800/6800?...

Takk til alle som bidro med hjelp da jeg orienterte meg i LCD-lanskapet.. spesiell takk til Øyvind Dahle. Har du fått NEC'en din, forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig kom den; min nye Dell 2001FP.

Førsteinntrykket er: Fantastisk!!!!! Testet så vidt i spilling (UT2004) og det jeg var mest "bekymret" for, "ghosting" eller etterslep, er i praksis ikke synlig (så vidt jeg kan se i alle fall). Meget gode justeringsmuligheter samt godt, skarpt bilde, gjør at jeg så langt er strålende fornøyd :thumbup::dribble:

Nå har jeg lyst på nytt skjermkort også.. selv om det nesten føles litt "råflott" å pensjonere min 9700 pro. Vil det være et stort skritt opp i ytelse til X800/6800?...

Takk til alle som bidro med hjelp da jeg orienterte meg i LCD-lanskapet.. spesiell takk til Øyvind Dahle. Har du fått NEC'en din, forresten?

Grattulerer med ny skjerm :thumbup:

Hei! det vil være en ENORM ytelse forskjell på de kortene...spess hvis du har tenkt til å kjøpe noen nye spill som hl2 eller doomIII!

Crazy.. :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...