pax1 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Endelig kom den; min nye Dell 2001FP. Førsteinntrykket er: Fantastisk!!!!! Testet så vidt i spilling (UT2004) og det jeg var mest "bekymret" for, "ghosting" eller etterslep, er i praksis ikke synlig (så vidt jeg kan se i alle fall). Meget gode justeringsmuligheter samt godt, skarpt bilde, gjør at jeg så langt er strålende fornøyd Nå har jeg lyst på nytt skjermkort også.. selv om det nesten føles litt "råflott" å pensjonere min 9700 pro. Vil det være et stort skritt opp i ytelse til X800/6800?... Takk til alle som bidro med hjelp da jeg orienterte meg i LCD-lanskapet.. spesiell takk til Øyvind Dahle. Har du fått NEC'en din, forresten? Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Endelig kom den; min nye Dell 2001FP. Førsteinntrykket er: Fantastisk!!!!! Testet så vidt i spilling (UT2004) og det jeg var mest "bekymret" for, "ghosting" eller etterslep, er i praksis ikke synlig (så vidt jeg kan se i alle fall). Meget gode justeringsmuligheter samt godt, skarpt bilde, gjør at jeg så langt er strålende fornøyd Nå har jeg lyst på nytt skjermkort også.. selv om det nesten føles litt "råflott" å pensjonere min 9700 pro. Vil det være et stort skritt opp i ytelse til X800/6800?... Takk til alle som bidro med hjelp da jeg orienterte meg i LCD-lanskapet.. spesiell takk til Øyvind Dahle. Har du fått NEC'en din, forresten? Grattulerer med ny skjerm Hei! det vil være en ENORM ytelse forskjell på de kortene...spess hvis du har tenkt til å kjøpe noen nye spill som hl2 eller doomIII! Crazy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå