dimiles Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Sitter å leser på VG.no og kommer over en IDOL-artikkel, og ja, jeg vet b-real sa den forrige skulle bli den siste, men denne vil dere se. "Margaret får ikke være med på Idol-turne" leser jeg, og tenker "Jaok who cares? " Så leser jeg videre nedover, og jeg siterer: Margaret kan trøste seg med at hun mest sannsynlig får platekontrakt med BMG. Hun skriver trolig under på kontrakten i uken som kommer. Hun flytter også kanskje til Oslo - både for å satse på musikken - og for å være sammen med den nye kjæresten, kameramannen Odd Sparkenhaug (31). Me: Og jeg tenker, WTF? Såvidt jeg vet er Margaret 17 år, og denne kameramannen er 31 år? Han er et år fra å være dobbelt så gammel som henne. Bare jeg som reagerer? Og hvorfor har det ikke blitt mer fuss rundt dette? URL'en til artikkelen er forsåvidt her. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Margaret er 18, så han er fortsatt noen år ifra å være dobbelt så gammel som henne. Men uansett, hun er 18, så det er nok ikke barnerov. Men en snodig greie er det Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er lovlig. Ikke alt som er lovlig som er nam. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Det er lovlig. Ikke alt som er lovlig som er nam. Roger that. Barnerov var kanskje feil ord, men allikevel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Ikke alt som er lovlig som er nam. Bare forteller hvorfor det strengt tatt ikke kan "reageres" på, jeg. Med tanke på loven, altså. Hvorvidt det er "nam" er Margarets problem. Ps. Er dette hu med tenna? Endret 1. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ps. Er dette hu med tenna? Ja, hun med gebisset 1cm for langt nedover.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ps. Er dette hu med tenna? Nah.. Ho med trønderdialekta Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ka er det grusome her egentlig? Barnerov? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ka er det grusome her egentlig? Barnerov? Ehm, hun er sammen med en som i teorien kunne vært faren hennes... Hun kan ikke være helt god oppi hodet, forelsket kameramannen oppi rævva! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Pfft må vel få lov til det. Kjærligheten er blind FFS Age is such a number! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Age is something that doesn't matter, unless you are a cheese. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vell jenter i den aldren liker eldre gutter.. dette er ikke barenerov i mine øyne.. hadde han vært nærmere 40 kanskje.. Hun er da gammel nok til å velge selv..(??) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Ka er det grusome her egentlig? Barnerov? Ehm, hun er sammen med en som i teorien kunne vært faren hennes... Hun kan ikke være helt god oppi hodet, forelsket kameramannen oppi rævva! Haha.. Svært så sterkt du skulle reagere da. Du er vel ikke sjalu på kameramannen? Hihi. Synes ikke det er så big deal, jeg. Høres kanskje ut som stor aldersforskjell, men når man er oppi situasjonen så merker man vel ikke så mye til aldersforskjellen (Hihi. *tenke koffert*) Hvis vi først skal begynne å diskutere hvem denne aldersforskjellen spiller noen rolle for, så tror jeg egentlig at det er kameramannen som burde tenke seg om. Eller hva? Endret 2. juni 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Såvidt jeg vet er Margaret 17 år, og denne kameramannen er 31 år? Han er et år fra å være dobbelt så gammel som henne. Ikke fryktelig imponert over hoderegninga di, men dog.. Forundrer meg ikke ett sekund om han Jan Fredrik har feid over en god del fra Topp10 også.. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Såvidt jeg vet er Margaret 17 år, og denne kameramannen er 31 år? Han er et år fra å være dobbelt så gammel som henne. Ikke fryktelig imponert over hoderegninga di, men dog.. Forundrer meg ikke ett sekund om han Jan Fredrik har feid over en god del fra Topp10 også.. Vekk du stygge tanke! Endret 2. juni 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hmm Jeg reagerte litt på det der jeg også...De kan jo ikke være på samme "mentale"(mulig det er feil ord, men kommer ikke på noe annet) stadiet heller! Komme overens med den alderen som venner er greit, men som kjærester er kanskje noe annet?.... Det er noe som skurrer der..... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vel noen modner raskere enn andre. Kanskje margaret er veldig moden for alderen og kamaramannen er veldig barnslig. Who gives a f**** Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vel noen modner raskere enn andre. Kanskje margaret er veldig moden for alderen og kamaramannen er veldig barnslig. Who gives a f**** Enig. La dem nå finne ut av det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå