Gå til innhold

Barnerov i Idol.

Anbefalte innlegg

Sitter å leser på VG.no og kommer over en IDOL-artikkel, og ja, jeg vet b-real sa den forrige skulle bli den siste, men denne vil dere se.

"Margaret får ikke være med på Idol-turne" leser jeg, og tenker "Jaok who cares? :p"

Så leser jeg videre nedover, og jeg siterer:

Margaret kan trøste seg med at hun mest sannsynlig får platekontrakt med BMG. Hun skriver trolig under på kontrakten i uken som kommer.

Hun flytter også kanskje til Oslo - både for å satse på musikken - og for å være sammen med den nye kjæresten, kameramannen Odd Sparkenhaug (31).

Me: :blink::blink::blink::omg::eek:

Og jeg tenker, WTF? Såvidt jeg vet er Margaret 17 år, og denne kameramannen er 31 år? Han er et år fra å være dobbelt så gammel som henne. Bare jeg som reagerer? Og hvorfor har det ikke blitt mer fuss rundt dette? :p

URL'en til artikkelen er forsåvidt her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ka er det grusome her egentlig? Barnerov?  :roll:

Ehm, hun er sammen med en som i teorien kunne vært faren hennes...

Hun kan ikke være helt god oppi hodet, forelsket kameramannen oppi rævva! :p

Haha.. Svært så sterkt du skulle reagere da. Du er vel ikke sjalu på kameramannen? Hihi. Synes ikke det er så big deal, jeg. Høres kanskje ut som stor aldersforskjell, men når man er oppi situasjonen så merker man vel ikke så mye til aldersforskjellen (Hihi. *tenke koffert*)

Hvis vi først skal begynne å diskutere hvem denne aldersforskjellen spiller noen rolle for, så tror jeg egentlig at det er kameramannen som burde tenke seg om. Eller hva?

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er Margaret 17 år, og denne kameramannen er 31 år? Han er et år fra å være dobbelt så gammel som henne.

Ikke fryktelig imponert over hoderegninga di, men dog.. ;)

Forundrer meg ikke ett sekund om han Jan Fredrik har feid over en god del fra Topp10 også..

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er Margaret 17 år, og denne kameramannen er 31 år? Han er et år fra å være dobbelt så gammel som henne.

Ikke fryktelig imponert over hoderegninga di, men dog.. ;)

Forundrer meg ikke ett sekund om han Jan Fredrik har feid over en god del fra Topp10 også..

:no: Vekk du stygge tanke!

:p

Endret av Pomfri
Lenke til kommentar

Hmm Jeg reagerte litt på det der jeg også...De kan jo ikke være på samme "mentale"(mulig det er feil ord, men kommer ikke på noe annet) stadiet heller! Komme overens med den alderen som venner er greit, men som kjærester er kanskje noe annet?....

Det er noe som skurrer der..... :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...