Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Tok nettop turen innom komplett.no for å bestille meg Asus X800 Pro til den "dyre" prisen fordi jeg er interessert i bundelen, webcam, Deus Ex 2 og greier isteden for Sapphire sitt Tomb Raider osv.. Jeg la merke til at de hadde satt prisen betraktelig ned på kortet, nå koster det faktisk like mye som Powercolor sin verson. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300662&cks=SER Endret 1. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er jo veldig bra! Med den bundelen blir nok det en bestselger til den prisen! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Det er jo veldig bra! Med den bundelen blir nok det en bestselger til den prisen! Ja, Powercolor og Asus virker veldig interesange nå. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Så dette selv. 300 kroner prisen gikk ned? Virket jo som en bedre bundle enn Sapphire (Deus Ex 2)! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Så dette selv. 300 kroner prisen gikk ned? Virket jo som en bedre bundle enn Sapphire (Deus Ex 2)! Du får webcam også. I tilegg skal Asus kortet ha 1 år lenger garangti enn Sapphire og Powercolor. Endret 1. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Naits Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er Asus-kortet det "samme" da? Eller har Asus mekket litt på det selv? VIl det ha en positiv eller negativ virkning mon tro? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ifølge Asus sin egen produktside vil Asus X800 Pro ha denne software-bundelen: Software Bundled 1.Free Webcam ( 300K pixels) 2.Counter Strike: Condition Zero 3.Free CD Case 4.Deus Ex: Invisible War 5.Ulead® Cool 3D 2.0+Photo Express 4.0 SE (2 in 1) 6.ASUS DVD XP 7.Power Director 3 8.Media Show 9.ASUS Driver and Utilities Lenke til kommentar
Naits Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ifølge Asus sin egen produktside vil Asus X800 Pro ha denne software-bundelen: Software Bundled 1.Free Webcam ( 300K pixels) 2.Counter Strike: Condition Zero 3.Free CD Case 4.Deus Ex: Invisible War 5.Ulead® Cool 3D 2.0+Photo Express 4.0 SE (2 in 1) 6.ASUS DVD XP 7.Power Director 3 8.Media Show 9.ASUS Driver and Utilities Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ikke dumt, ikke dumt. Hva er det som bundles med PowerColor som std. ? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dermed var det gjort: Asus sitt Kort er herved bestilt. Noe skal man da bruke feriepengene sine på. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Kjøper ikke noe X800 kort før de har fallt til fornuftig pris, ca 1500-1800 Kr tar heller det nest beste enn det dyreste som nesten ikke yter mere. Endret 2. juni 2004 av Izex Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Bestillte Asus jeg også. Nå blir det Condition Zero, webcam og Deus Ex 2 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det ikke ironisk hvordan alle slengte med leppa om hvor forferdelig dårlig Deus Ex 2 er, og nå skal "alle" ha den bundelen bare fordi det følger med sammen med et RIMI webcam. Men jøss, så lenge prisen er såpass bra. Gidder ikke å kjøpe kortet før prisen faller til rundt 3000,-. Må vel regne med noen hundre ekstra til stillegående kjøling Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Er det ikke ironisk hvordan alle slengte med leppa om hvor forferdelig dårlig Deus Ex 2 er, og nå skal "alle" ha den bundelen bare fordi det følger med sammen med et RIMI webcam. Men jøss, så lenge prisen er såpass bra. Gidder ikke å kjøpe kortet før prisen faller til rundt 3000,-. Må vel regne med noen hundre ekstra til stillegående kjøling Du kan så si.. Når kortet faller under 3000,- så har jeg sikkert ike kortet lengere. Da kommer noe nytt Lenke til kommentar
z00l Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet når komplett får det inn på lager ? Tenker det kan ta sin tid. -z00l- Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 har bestilt HIS X800Pro IceQ II, dleder meg som et barn, men lurer veldig på hva som er bundelen på det? noen som vet? det er det råeste X800 kortet, med den beste std kjølinga vil jeg tro!? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har ikke Asus sitt X800 kort bilde av ei kjekke anime dame på vifta? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Har ikke Asus sitt X800 kort bilde av ei kjekke anime dame på vifta? Aner ikke. Hvem bryr seg? Kortet skal jo stå i maskinen, ikke henges opp på veggen Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvem bryr seg? Kortet skal jo stå i maskinen, ikke henges opp på veggen Sant så sant, men i noen få tilfeller så vil kanskje dette være avgjørende i valget av skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå