Gå til innhold

minnekort til mobil, får ikke vist på pc'n?

Anbefalte innlegg

vet ikke helt om dette går under symbian. men ettersom det er en symbian mobil jeg har så prøver jeg!. har kjøpt meg et nytt, twinMOS 256 mb kort til min n6600. har i tilegg eb lexar media multicard reader. puttet inn kortet og første gang jeg prøvde fikk jeg åpnet den eksterne hardisken. la inn noen bilder å sanger. fant ut at de ikke kan vises på mobilen sånn? hva er galt?? spørsmål nr 2. satt da inn minnekorte i lesern igjen. når jeg skal åpne den eksterne hardisken. får jeg opp en mld. du you want windows to format your disk. trykket ja . så får jeg melding om at den ikke klarer det alikavell? får ikke åpnet disken. hva skal jeg gjøre? på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt meg et nytt, twinMOS 256 mb kort til min n6600. Har i tilegg et Lexar media multicard reader. Puttet inn kortet og første gang jeg prøvde fikk jeg åpnet den eksterne harddisken. La inn noen bilder og sanger. Fant ut at de ikke kan vises på mobilen sånn? Hva er galt?

Spørsmål 2: Satt inn minnekortet i leser'n igjen. Når jeg skal åpne den eksterne harddisken får jeg opp en melding: "Do you want windows to format your disk". Trykket ja. Så får jeg en melding om at den ikke klarer det alikavell? Får ikke åpnet disken. Hva skal jeg gjøre?

På forhånd takk :)

Synes din post var litt "vanskelig" å lese ;)

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...