B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hvor kan man laste ned messenger til nokia 3650 (til msn såklart..) ? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du kan jo bruker Agile Messenger(støtter msn,yahoo,IQ og noe til).Bruk google Har prøvd det selv,fungerer utmerket godt. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 www.agilemobile.com der kan du finne Agile Messenger, funker helt greit for meg, og den er gratis. Mangler noen viktige funskjoner, men det går ann å bruke. det skal komme en ny versjon ut ved slutten av juni, blir spennende Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 www.agilemobile.com der kan du finne Agile Messenger, funker helt greit for meg, og den er gratis. Mangler noen viktige funskjoner, men det går ann å bruke. det skal komme en ny versjon ut ved slutten av juni, blir spennende takk, skal prøve den med det samme Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 hvordan fungerer programmet? åpner det fint, velger msn og skriver inn e-posten min og passordet, men det kommer bare connecting msn messenger, og jeg får et valg der jeg må trykke ok! noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hvordan fungerer programmet? åpner det fint, velger msn og skriver inn e-posten min og passordet, men det kommer bare connecting msn messenger, og jeg får et valg der jeg må trykke ok! noen som kan hjelpe? Bruker du GPRS internett eller hva det heter da? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hvordan fungerer programmet? åpner det fint, velger msn og skriver inn e-posten min og passordet, men det kommer bare connecting msn messenger, og jeg får et valg der jeg må trykke ok! noen som kan hjelpe? Bruker du GPRS internett eller hva det heter da? samme skjer hos meg ja.. har SX1 og bruker gprs jeg å :\ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 kanskje agila er nede for øyeblikket da? Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 bruker dere gprs internet ? eller gprs wap eller mms, siden det funker vist bare med gprs internet. hvertfall hosmeg. n6600 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hm..bruker den som heter grps wap tror jeg.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 noen andre alternativer enn agila da? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du kan ikke bruke internett med en WAP oppkobling. Du må bruke et GPRS internett-tilgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå