Gå til innhold

film tabber!

Nilsen

Anbefalte innlegg

Matrix Reloaded.

Når Neo og en annen fekter så treffer Neo han andre i "magen", men man ser at han tar sverdet imellom armen og magen, altså rett gjennom lufta.

Fant tabbe jeg og, i Pirates of the Car...

Når Johnny Depp har på seg litt lange håndjern og rømmer nedover et sånn tau så tar han håndjernene på en måte over tauet og kjører nedover, men hvordan går det når han har håndjernene på begge hender?

tar den lange bitan som går fra hånd til hånd og kaster rundt tauet, og holder den enden. sånn tror jeg det er i hvertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lord Of The Rings: The Two Towers

I scenen der Pippin og Merry rømmer frå Orcene mens The Riders Of Rohan dreper dei.

Dei ligger begge med hendene binda og åler seg bortover. Ein hest reiser seg på bakbeina over Pipping og hendene hans er ikkje bundne. Så når han krabber vidare er hendene bundne igjen til han kutter tauet på eit sverd els.

Lenke til kommentar
Klarte faktisk å finne en tabbe en gang... Greit nok at det var i Dumb and Dumberer, men det er fortsatt en tabbe...

Helt på slutten, når de sitter på tribunen og snakker, kan du se at det sitter en mann ganske nærmt kamera, på samme benken. Kameravinkel snur, og når du ser neste gang er fyren vekke, mens damen hans sitter der alene. Alle plassene er opptatt fortsatt...

Når Jonny Depp sitter i fengsel og piratene kommer og plyndrer byen finner de JD i fengselet, og da står han i måneskinn, helt ved gitteret. De prøver å nå ham, streker armen gjennom månelyset og da ser du skjelletet. Og i og med at man senere i filmen finner ut at han også er udødelig, skulle han også vært skjellet i måneskinn!

Nja, Depp ble da ikke udødelig før i slutten av filmen, da han tok en av gullmyntene.

edit: err, jeg var litt sent ute: orodreth sa det før meg.

Endret av Soldier_448
Lenke til kommentar
Matrix Reloaded.

Når Neo og en annen fekter så treffer Neo han andre i "magen", men man ser at han tar sverdet imellom armen og magen, altså rett gjennom lufta.

Når Johnny Depp har på seg litt lange håndjern og rømmer nedover et sånn tau så tar han håndjernene på en måte over tauet og kjører nedover, men hvordan går det når han har håndjernene på begge hender?

tar den lange bitan som går fra hånd til hånd og kaster rundt tauet, og holder den enden. sånn tror jeg det er i hvertfall

jupp, det er slik han gjorde det. spiller man den scene hvor han kaster lenka over tauet ser man det tydelig...

fant en komentar fra regisøren på nrk sine nettsider hvor han bekreftet at den var gjort slik!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...