harald87 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg lurer på å kjøpe meg et nytt digitalkamera til ca 3000-4000 kr. Jeg hadde et Exilim Ex-Z40 men ble ikke fornøyd med bildekvaliteten. Finnes det et kamera som er lite og som tar bra bilder i denne prisklassen? Gjerne større LCD-skjerm enn 1.5" På forhånd takk Endret 1. juni 2004 av harald87 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 vel, canon har jo ixus-serien som er å anbefale på bildekvalitet. (les testene på akam.no) ellers så har vel hp r707 fått rimelig bra i de fleste tester. men husk at jo større lcd-skjerm du har desto mere batteri går.. Lenke til kommentar
M25 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg vil ambefale ixus 500 pga bildekvaliteten Men viss du vil ha et med stor lcd, er sony W1 et godt alternativ:yes: Dette har og veldig god video muligheter Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 må bare anbefale Sony T1. Det får du til drøyt 1000-lappen. - Tar gode bilder - God videofunksjon - Enkel og genial meny - størst skjerm i klassen (2,5") - Lite og kompakt - Carl Zeiss linse Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 I den prisklasen så ville nok jeg valgt Sony P100 eller W1. W1 hvis vil ha flere manuelle instillinger og stor skjærm. P100 om du vil ha det minste kamraet uten så mange instillingsmuligheter. Sony kamraene tar knall gode bilder, samt at de er enkle i bruk, er kjappe og har akkurat riktig størrelse Lenke til kommentar
predathor Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Anbefaler virkelig Canon Digital Ixus 500. Kameraet er lite og kompakt, og har suveren kvalitet på bilder. Det eneste jeg har å utsette på kameraet er at autofokusen av og til kan være litt treg... Lenke til kommentar
Treshold Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) ... Endret 10. juni 2004 av Treshold Lenke til kommentar
Tacon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 vel, canon har jo ixus-serien som er å anbefale på bildekvalitet. (les testene på akam.no) ellers så har vel hp r707 fått rimelig bra i de fleste tester. men husk at jo større lcd-skjerm du har desto mere batteri går.. Casio Exilim EX-Z40 har 2" skjerm og best batterikapasitet i klassen (klarte 1255 bilder i AKAM`s test med på samme batteri.) Lenke til kommentar
ninja5000 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 *bump* Gammel tråd...i know, men jeg må bare få nevne kameraene fra Kyocera her. Greie priser, og jævlig bra seriebilde-funksjoner. De har også ett med 2,5" skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå