TDK Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Det er bredden på minnebåndbredden som måles i Bit Jeg tror 128bit versjonen yter endel dårligere.. Endret 3. juni 2004 av TDK Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ja etter som jeg har hørt, veldig mye dårligere! Lenke til kommentar
southhome Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har også nettopp kjøpt det kortet. Ser det er ikke Samsung minne på 9800 pro kortet til Sapphire som de hadde på tidligere versjoner. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 rart at dem selger 128bit versjonen til nesten samme pris som 256bit. syntes nesten det er litt kjipt av dem.... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Uansett fikk jeg svar fra Komplett på e-posten jeg sendte og jeg tolket den som om dette skulle gå greit. Sendte den i retur i dag. Kostet forresten 95 kr. med Norgespakken. Totalsummen for kortet ble noe høyere enn ventet... Tok du vare på kviteringen? send en kopi til komplett med returnummeret på og ditt konto nr. så får du di pengene igjen. Men neste gang så ta kopi av kviteringen og legg den med returpakken så slipper du å sende den i etterkant. Gjelder alle nettbutikker så lenge det gjelder garantisaker. TaZ Endret 2. juni 2004 av taz Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Tok du vare på kviteringen? send en kopi til komplett med returnummeret på og ditt konto nr. så får du di pengene igjen. Tok vare på den ja, kan jo prøve å skanne den og sende dem en e-post. Takk for tipset forresten! EDIT: Fikk kontant svar på e-posten med at de sender pengene til kreditering i dag. Jeg må si meg imponert over Komplett og deres raske kundeservice. Endret 4. juni 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå