pc.expert.....wannabe Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hallo Hvordan kobler jeg med switch?! på switchen min så er det ikke en kontakt interneten skal kobless in i Lenke til kommentar
ducktales Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har ikke så mye å si hvor du setter den så lenge det bare er porter fra feks 1-5. Sett den i 1, så vet du hvor du har den.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 vel, port 1 eller port 5 er greit, men husk at du må ha en router får å dele internetten mellom flere pcer da. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 vel, port 1 eller port 5 er greit, men husk at du må ha en router får å dele internetten mellom flere pcer da. ehm.. Bruker kun switch her i huset Lenke til kommentar
ducktales Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du må ikke ha router for å dele inet. Med Nextgentel så holder det med en switch. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 MÅ vel ikke det hvis han ikke har Telenor ADSL da... bertie Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 MÅ vel ikke det hvis han ikke har Telenor ADSL da... bertie Trur nemlig det jeg og, har bluecom.. De sa jeg kunne bruke switch ! Noe som jeg gjør, og jeg mener det er rimeligere og enklere en router. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 MÅ vel ikke det hvis han ikke har Telenor ADSL da... bertie Trur nemlig det jeg og, har bluecom.. De sa jeg kunne bruke switch ! Noe som jeg gjør, og jeg mener det er rimeligere og enklere en router. kommer ann på om isp'en gir deg flere ip'er eller om modemet har innebygget router. Lenke til kommentar
moav Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Du har vel en form for ruter hvis du kan bruke en switch hvis ikke kommer det stakkars modemet veit ikke hvor det skal sende pakkene henn pluss at du må ha NAT Endret 1. juni 2004 av moav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå