Jarbra Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Om du ikke hadde sagt noe til faren din i det heletatt, hadde du jo sluppet det maset! EDIT: Jeg tror nok det bare kommer til å smelte, og bli røykutvikling - ingen flammer. Er nok ingen overhengende brannfare ved å bruke den... Endret 2. juni 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har ikke erfaring med å svi cpu'r, men har svidd et par pscu'r ( hva er vel ikke morsomere en å dytte på bryteren bak? ) Også klart å svi et par invertere til neonlys, og sisst gang, røykla jeg hele pc'n(skimta noe blått lys fra en av de andre katodene bare...) Åpna sidedøra, og røyken bare fossa ut! (hadde lan i kjelleren, og det var strax et par sinte øyne rettet mot meg, da de spillte cs ) men fra spøk til revolver, tror nok ikke at stasen tar fyr nei.. Lenke til kommentar
Kark Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ta å underklokk cpu`n og få ned volten under stock setting så kansje den holder til du har råd til ny Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tar nok ikke fyr, men du trenger ikke la den stå på mens du er på ferie uten grundige tester Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 ok, kanskje ikke farlig... men prøv å si det til faren min! har dessuten fått penger til en mobil xp2400 fra itbutikken, sa til moren min at den var dårligere enn den låste xp2800 jeg hadde før det er best å snakke med henne, siden hun ikke har peiling Så nå er xp2400 og AS5 XL på vei! Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hahah, faren min og er siv.ing i data , han sperrer cs, irc, alt annenet enn surfing og msn... fa** sier jeg bare.... han skrur d bare på hvis jeg har gjort noe fornuftig... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) hahah, faren min og er siv.ing i data , han sperrer cs, irc, alt annenet enn surfing og msn... fa** sier jeg bare.... han skrur d bare på hvis jeg har gjort noe fornuftig... Stakkar Endret 5. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hahah, faren min og er siv.ing i data , han sperrer cs, irc, alt annenet enn surfing og msn... fa** sier jeg bare.... han skrur d bare på hvis jeg har gjort noe fornuftig... Hoff... vurdert å få egen pc? Eller går han inn på din pc? Glad fattern ikke gjør sånt eller har skils nokk til å gjøre det. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) hahah, faren min og er siv.ing i data , han sperrer cs, irc, alt annenet enn surfing og msn... fa** sier jeg bare.... han skrur d bare på hvis jeg har gjort noe fornuftig... Hvordan vet han hvilke porter programmene bruker? Regner med at han sperrer i routeren, liksom. Endret 7. juni 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 kondolerer mann, det er kjipt når sant skjer pappan min driver noen data firma å reiser landet rundt, det e ganske praktisk siden ej får billig deler å får sitte på til oslo å bergen osv Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hoff... vurdert å få egen pc? Vurdert å flytte hjemmefra, heter det! Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Lever CPU'en enda? I beste velgående, har den i maskinen nå Jeg fikk smuglet den inn når mamma og pappa var på jobb. en idle på 60 er kanskje drøyt, men det er bedre enn en AMD på 1200MHz Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Lim den sammen og prøv. Termisk lim, så den bare sitter sammen. Er inne farlig å teste, ikke mer eller mindre en det ville vært med en som allerede er knust eller svidd. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du synes 60 er mye ved idle? Har selv XP 2800, uklokket akkurat nå, ligger på 60 ved idle, sys-temp på 38 grader.. MEN! Dette er frivillig, da, siden jeg kjører CPU-fan på 1500rpm for og sleppe støy.. Blir gal av viftestøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå